عربی جامع کنکور انسانی مشاوران

کنکور 1403+درسنامه+تست+پاسخنامه

از {{model.count}}
ویژگی‌های محصول
  • تاریخ چاپ: 1402
  • تعداد صفحه: 608
  • تست:: دارد
  • پاسخ تشریحی:: دارد
490,000
392,000 تومان
20%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کتاب عربی انسانی جامع مشاوران کنکور 1403 به تالیف بهروز حیدر بکی و حمیدرضا قائد امینی از نشر مشاوران منتشر شده است.

کتاب عربی جامع انسانی مشاوران آموزش کاملا جدید و مطابق کتاب درسی پایه دهم یازدهم و دوازدهم به تالیف بهروز حیدربکی و همکاران منتشر شده است.

کتاب عربی جامع انسانی مشاوران آموزش یک کتاب کاملا جدید مناسب کنکور 1403 تالیف شده است که مطال سال دهم یازدهم و دوازدهم انسانی در این کتاب گردآوری شده است کتاب از سه بخش کلی درسنامه تست و پاسخنامه ی تشریحی در سه دوره ی دهم یازدهم و دوازدهم تشکیل شده است که در ادامه به شرح هر بخش میپردازیم. لازم به ذکر است نحوه ی چینش مطالب در این کتاب کاملا منطبق با سرفصل ها و صفحه به صفحه ی کتاب درسی میباشد. 

درسنامه:

درسنامه ی کتاب عربی جامع انسانی مشاوران کاملا نیاز هر دانش آموزی از سطح پایین تا پیشرفته را برطرف میکند چرا که درسنامه واقعا جامع بوده و تمام جزئیات را در برمیگرد. همچنین با مطالعه درسنامه علاوه بر حل تست های کنکور برای پاسخدهی به سوالات تشریحی امتحان نهایی نیز آمادگی خواهید داشت.

درسنامه ی کتاب نیز خود متشکل از چند بخش است که به صورت کلی به آموزش قواعد، نکات ترجمه، ترجمه و مفهوم و واژگان میپردازد. درسنامه با نقشه ی راه شروع می شود که در ابتدا خلاصه ای از نکات ارائه شده در آن فصل را بازگو میکند و در ادامه به آموزش قواعد فصل میپردازد 

در مطالعه درسنامه با تیترهایی با عنوان های متفاوت برخورد میکنید که هر یک از این تیترها فهم درسنامه را آسان تر میکند. برای مثال: بعد از هر جدول یا مطلب دسته بندی شده ای به تیتر جزئی تر نگاه کنیم بر میخورید که در این قسمت نکات مهم استخراج شده از جدول ها را میتوانید مطالعه کنید تا مفهوم این مطالب برای شما راحت تر شود. 

در قسمت تذکر ها نیز نکاتی که ممکن است باعث اشتباه های سطحی ناشی از بی توجهی شود بیان شده اند تا مرور این نکات از اشتباهات احتمالی جلوگیری کنید.

 زیر ذره بین و نکات مکمل نیز شامل نکته های مهم و تکمیلی برای آموزش و حل تست ها میباشند.

در بخش آموزش قواعد با طرح تست و حل آنها روند تثبیت مطالب برای دانش آموزان نیز آسان تر شده است. 

اما درسنامه فقط به آموزش قواعد محدود نمی شود بعد از بخش قواعد در یک جدول مفصل واژه های هر فصل و معانی آن ها نوشته شده است و در دو جدول مجزای دیگر نیز واژه های مترادف و متضاد و جمع های مکسر نیز گردآوری شده اند.

نکات مربوط به ترجمه در قواعد و نکات کنکوری نیز در این تیتر مشخص شده اند.

در ترجمه و بررسی نیز جملات کلیدی و مهم کتاب نیز ترجمه شده اند و در کادر ترجمه و مفهوم جملاتی که مفهوم آن ها در کنکور سراسری حائز اهمیت است دسته بندی و ترجمه شده اند. 

با توجه به مطالب فوق درسنامه ی کتاب عربی جامع انسانی مشاوران یکی از جامع ترین و کامل ترین  درسنامه های درس عربی میباشد. 

تست:

پرسش های چهارگزینه ای در کتاب عربی جامع انسانی مشاوران دسته بندی شده قرار گرفته اند گروه اول تست های مربوط به واژگان، سپس ترجمه تعریب و مفهوم، قواعد میباشد. سوالات به صورت طبقه بندی شده در دو گروه تست های آموزشی ( کسب مهارت) و تست های سنجشی مهارتی تالیف شده اند که تست های سنجشی در سطح بالاتری از تست های آموزشی قرار دارد. 

علاوه بر تست های تالیفی تست های کنکور سراسری سال های گذشته نیز در کتاب قرار گرفته است. 

نبود آزمون های جامع تالیفی یکی از ضعف های کتاب به شمار میرود. اما در بخش نهایی میتوانید آزمون سراسری سال گذشته را مشاهده کنید.

ضمیمه کتاب:

دو بخش ضمیمه با عنوان ضمیمه 1 ضبط حرکات و تجزیه و ترکیب و ضمیمه 2 درک مطلب مروری بر نکات و حل تست های این بخش است.

پاسخنامه ی تشریحی نیز برای تمامی سوالات طرح شده است.


تاریخ چاپ
1402
تعداد صفحه
608
تست:
دارد
پاسخ تشریحی:
دارد
درسنامه:
دارد
سایز کتاب
رحلی
نوع چاپ:
رنگی
مناسب برای
کنکور انسانی
نوع کتاب
تست
نویسندگان
بهروز حیدربکی حمیدرضا قائد امینی محسن ماهینی محمد علی کاظمی نصر آبادی جمال هاشمی
ناشر:
مشاوران

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...