پک جامع دروس تخصصی کنکور تجربی خیلی سبز ویژه کنکور 1403

کنکور تجربی همراه با پاسخنامه

از {{model.count}}
ویژگی‌های محصول
  • سال چاپ:: 1402
  • تعداد جلد:: 7 جلد
  • قطع:: رحلی
  • مناسب برای:: کنکور تجربی
3,312,000
2,649,000 تومان
21%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پک کتاب های دروس تخصصی کنکور تجربی خیلی سبز ویژه کنکور 1403شامل کتاب های : زیست جامع خیلی سبز جلد اول و دوم، شیمی جامع خیلی سبز جلد اول و دوم، ریاضی جامع تجربی خیلی سبز جلد اول و دوم، فیزیک جامع تجربی خیلی سبز میباشد.

پک جامع کتاب تست کنکور تجربی خیلی سبز ویژه کنکور تیرماه 1403 و دی ماه 1402 توسط سایت موشک بوک گردآوری شده است.

انتخاب کتاب مناسب و درست برای کنکور سراسری از مهم ترین و سرنوشت ساز ترین انتخاب های یک دانش آموز کنکوری است، چرا که کتاب خوب یک معلم حرفه ای و یک کلاس پر بار است، مهارت های دانش آموزان را تقویت میکند و صعف های آن ها را از بین میبرد. از آنجایی که رشته ی تجربی یکی از پر طرفدارترین رشته های کنکور سراسری است منایع زیادی برای دروس این رشته تالیف شده است عدم آشنایی با محتوای کتاب ها و ناشرین انتخاب منبع درست برای دانش آموزان را دچار مشکل میکند.

انتشارات خیلی سبز سالها زمینه ی فعالیت پربار در تالیف کتاب های تست و کنکوری را داراست و همچنین مدیران این نشر از پزشکان موفق  و نویسندگان با تجربه ی کتاب های کنکور نیز میباشند.

معرفی پک جامع کتاب های کنکور تجربی خیلی سبز:

از ویژگی های کتاب های تست انسانی خیلی سبز میتوان به ، درسنامه های کاملا جامع و منطبق با آخرین تغییرات کتاب درسی همراه با نکات کنکور سراسری ؛ تست های تالیفی طبقه بندی شده و همچنین پاسخنامه ی کاملا تشریحی به همراه تست های سال های قبل کنکور سراسری انسانی ، اشاره کرد.

توصیه ما به دانش آموزان انتخاب کتاب های تست در یک رشته از یک ناشر است چرا که هر نشری بنا بر خط فکری و برنامه ریزی مشخص اقدام به تالیف کتاب میکند بنابراین مطالعه جامع از یک ناشر کمک به سزایی به قرار گیری در مسیر درست و مطالعه و برنامه ریزی شما میکند. 

کتاب های پک جامع کنکور تجربی خیلی سبز شامل کتاب های زیر میباشد:

زیست جامع خیلی سبز کنکور 1403 جلد اول ، پاسخنامه ی زیست جامع خیلی سبز کنکور 1403 جلد دوم ، شیمی جامع خیلی سبز جلد اول کنکور 1403، پاسخنامه ی شیمی جامع خیلی سبز جلد دوم ، ریاضیات جامع تجربی خیلی سبز کنکور 1403 جلد اول ، پاسخنامه ی ریاضیات جامع تجربی خیلی سبز جلد دوم ، تست فیزیک جامع تجربی خیلی سبز کنکور 1403

تمامی کتاب های انتخاب شده در پک شامل درسنامه، سوالات چهار گزینه ای تالیفی  کنکور سراسری و پاسخنامه ی کاملا تشریحی میباشد.


سال چاپ:
1402
تعداد جلد:
7 جلد
قطع:
رحلی
مناسب برای:
کنکور تجربی
درسنامه:
دارد
تست:
دارد
پاسخنامه تشریحی:
دارد
ناشر:
خیلی سبز

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...