آزمون پلاس زیست شناسی جامع کنکور گاج

آزمون پلاس زیست

از {{model.count}}
ویژگی‌های محصول
  • تاریخ چاپ: 1402
  • تعداد صفحه: 496
  • سایز کتاب: رحلی
  • نوع کتاب: از سری کتاب های آزمون پلاس
165,000
141,000 تومان
15%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کتاب آزمون پلاس زیست شناسی جامع کنکور گاج اثر محمد عیسایی - اسفندیار طاهری - بهروز شهابی توسط انتشارات گاج در 496 صفحه به چاپ رسیده است.

شما در این کتاب با تست‌هایی روبه‌رو می‌شوید که می‌توان گفت تقریبا در درس زیست‌شناسی نخستین بار است که آن‌ها را مشاهده می‌کنید.

این پرسش‌ها کاملا منطبق بر آزمون‌های سراسری‌اند و امکان طرح آن‌ها در کنکورهای آتی بسیار زیاد است؛ زیرا با نگاهی فراتر از ساختار سؤالات زیست‌شناسی کنکور و ارزیابی ساختار تست‌های سایر دروس دفترچه کنکور اعم از دروس اختصاصی و عمومی طرح شده‌اند.

در کتاب آزمون پلاس زیست‌شناسی کنکور، 56 آزمون طرح شده که از این تعداد 24 آزمون فصلی، 10 آزمون جمع‌بندی، 7 آزمون موضوعی و 15 آزمون جامع است. برنامه سازمان‌دهی شده آزمون‌ها به نحوی است که با دسته‌بندی مناسبی از مباحث مختلف کتاب درسی و تیپ‌های مختلف سؤالات، آزمون‌های تخصصی متعددی را ارائه می‌دهد.

زمان اختصاص داده شده به هر آزمون، تایم پیشنهادی مؤلف است که براساس زمان استاندارد آزمون سراسری سنجیده شده و توصیه می‌گردد که تا جای ممکن سرعت عمل خود را در عین دقت کافی، بالا ببرید و پاسخ‌دهی به سؤالات را در چنین بازه‌ زمانی معقولی از هم‌اکنون تمرین کنید.

همچنین مولفان، برای تمامی پرسش‌های این کتاب، پاسخ‌نامه‌ی کاملا تشریحی ارائه نموده‌اند و حتی سایر گزینه‌های نادرست را نیز بررسی و واکاوی کرده‌اند.

تاریخ چاپ
1402
تعداد صفحه
496
سایز کتاب
رحلی
نوع کتاب
از سری کتاب های آزمون پلاس
مناسب برای
پایه 10 و 11 و 12
موضوع
کنکور نظام جدید
ناشر
گاج
نویسندگان
محمد عیسایی - اسفندیار طاهری - بهروز شهابی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...