آیات و روایات دین و زندگی موضوعی خیلی سبز

از سری کتاب های موضوعی

از {{model.count}}
ویژگی‌های محصول
  • تاریخ چاپ: 1402
  • نوع کتاب: از سری کتاب های موضوعی
  • مناسب برای: پایه 10 و 11 و 12
  • موضوع: کنکور نظام جدید
162,000
134,000 تومان
18%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کتاب آیات و روایات دین و زندگی موضوعی خیلی سبز اثر فیروز نژادنجف - حامد دورانی توسط انتشارات خیلی سبز در 296 صفحه به چاپ رسیده است.

در کتاب حاضر از تمام نکات آیات، ابیات و روایات و ارتباط آن ها با همدیگر و با متن کتاب درسی؛ یعنی تمام نکات مهمی که در سال های اخیر در بخش آیات و روایات مورد توجه طراحان سؤال بوده، در این مجموعه جمع آوری شده است.

برای هر آیه دو دسته پیام ارائه گردیده است؛ یک پیام تفصیلی که به طور کامل همه چیز را توضیح می دهد و یک پیام اختصاری که دربر دارنده ی نکات برجسته و مهم ترِ پیام تفصیلی می باشد.

دانش آموزان با خواندن این کتاب بر مجموعه ای کامل از پیام های آیات، ارتباط آیات و احادیث با همدیگر و هم چنین ارتباط همه ی آن ها با متن کتاب درسی، تسلط کاملی پیدا می کنند.

تست هایی که در این اثر تألیف شده اند کاملاً بر اساس سبک کنکور سال های جدید می باشند؛ از این رو دانش آموزان پس از پاسخ به پرسش های چهارگزینه ایِ مطروحه در این کتاب، آیات و احادیث را از همه ی جهات یاد خواهند گرفت و نه تنها از لحاظ مفهومی، بلکه آیات و احادیث را از بر می شوند و به راحتی خواهند توانست تمامی سؤالات مربوط به آیات که جنبه ی حفظ کردنی دارند را به راحتی در کنکور جواب دهند.

نکته ی پایانی این که، پاسخ نامه ی تشریحی تمامیِ تست ها در انتهای کتاب آورده شده است.

تاریخ چاپ
1402
نوع کتاب
از سری کتاب های موضوعی
مناسب برای
پایه 10 و 11 و 12
موضوع
کنکور نظام جدید
ناشر
خیلی سبز
نویسندگان
فیروز نژادنجف - حامد دورانی
تعداد صفحه
296
سایز کتاب
رحلی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...