6420 ریاضی یازدهم رشته تجربی گاج

از سری کتاب های 6420

از {{model.count}}
ویژگی‌های محصول
  • نوع کتاب: از سری کتاب های 6420
  • تاریخ چاپ: 1399
  • مناسب برای: پایه 11
  • موضوع: ریاضی
18,000
14,000 تومان
23%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کتاب 6420 ریاضی یازدهم رشته تجربی گاج اثر مصطفی تقی آبادی - رضا عیوضی - مانی محسن لنگرودی توسط انتشارات گاج در 64 صفحه به چاپ رسیده است.

مؤلفان در کتاب پیش رو با توجه به محتویات کتاب درسی توانسته‌‌اند مجموعه‌ای کامل از نمونه سؤالات مفید و کلیدی امتحانی را گردآوری کنند.

نمونه سؤالات این کتاب‌ دارای دو بخش کلی سؤالات نوبت اول (4 دوره) و سؤالات نوبت دوم (10 دوره) می‌شود. بامطالعه‌ی دقیق و مرحله به مرحله‌ی کتاب‌های 6420 این امکان فراهم می‌گردد که دانش‌آموز با جنبه‌های متفاوتی از مضامین درسی آشنا شود. این امر موجب آمادگی همه‌جانبه‌ی دانش‌آموز برای آزمون‌های نوبت اول و نوبت دوم مدرسه خواهد شد.

همچنین مؤلفان با پیوست نمودن پاسخ‌نامه‌ی تشریحی این پرسش‌ها، به دانش‌آموزان در کسب تسلط بیشتر بر مباحث کمک نموده‌‌‌اند و امکان تطبیق جواب‌های دانش‌آموزان را با پاسخ‌های درست کتاب ایجاد کرده‌‌اند.

در بخش دیگر برای پیشرفت روند آماده‌سازی دانش‌آموزان برای امتحانات نهایی پایان‌ترم، درس‌نامه‌ای مختصر و مفید به‌منظور مرور سریع نکات، در پایان کتاب قرار داده شده که می‌تواند تأثیر مطلوبی بر کیفیت مطالعاتی دانش‌آموزان داشته باشد.

کتاب حاضر شامل:

ارائه‌ی درس‌نامه‌های کاربردی و نکات آموزشی

ارائه‌ی 4 دوره نمونه سؤال امتحانی ویژه‌ی نوبت اول

ارائه‌ی 10 دوره نمونه سؤال امتحانی ویژه‌ی نوبت دوم

همراه با پاسخ‌های کاملا تشریحی

نوع کتاب
از سری کتاب های 6420
تاریخ چاپ
1399
مناسب برای
پایه 11
موضوع
ریاضی
ناشر
گاج
نویسندگان
مصطفی تقی آبادی - رضا عیوضی - مانی محسن لنگرودی
تعداد صفحه
64
سایز کتاب
رحلی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...