کتاب کار ریاضی نهم خیلی سبز

از سری کتاب های کار

از {{model.count}}
ویژگی‌های محصول
  • تعداد صفحات:: 204
  • تاریخ چاپ:: 1402
  • مناسب برای:: پایه نهم
  • درسنامه:: دارد
255,000
216,500 تومان
16%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کتاب کار ریاضی نهم خیلی سبز به تالیف هوشنگ علیمرادی در 204 صفحه به چاپ رسیده است.

معرفی:

کتاب فوق به منظور یک کتاب کمک آموزشی برای ریاضی پایه نهم به چاپ رسیده است سرفصل های کتاب مطابق کتاب درسی است و هر فصل شامل درسنامه مثال های تستی و تشریحی است اما هیچ پاسخی برای این مثال ها و نمونه سوالات در کتاب درج نشده است اما با توجه به توضیحات درسنامه و سطح سوالات حل انها دشوار نخواهد بود.

درسنامه:

درسنامه ی کتاب کار ریاضی 9ام خیلی سبز با متن روان و ساده در سطح کتاب درسی نهم طراحی شده است و از بیان مطالب خارج از کتاب نکات تستی و مطالب مناسب آزمون های تیز هوشان خودداری شده است و از این نظر کتاب کاملا مناسب دانش آموزان متوسط و روبه پایین پایه ی نهم است که به خوبی مطالب کتاب درسی را مثل یک معلم در قالب چند بخش طبق سر فصل های کتاب درسی توضیح داده است و دانش آموزان قوی ترمیتوانند از این درسنامه برای مرور مطالب کتاب استفاده کنند. 

حجم مطالب در درسنامه مناسب  است و مطالب تکراری در آن به چشم نمیخورد نکات و توضیحات مهم هم در کادر رنگی مشخص شده اند و دسترسی به آنها راحت شده است.

مطالب به صورت پله پله مطرح شده اند و با ذکر مثال به تثبیت آموزش کمک شده است این امر استفاده از کتاب را برای دانش آموزان ضعیف سودمند میکند. درسنامه ی کتاب به عنوان یک راهنمای کامل در مرور مطالب کتاب در نظر گرفته میوشد و نکته ای از کتاب درسی در آن از قلم نیفتاده است.

تمرین:

بعد از هر درسنامه و مثال های آن سوالات تستی و تشریحی برای حل تمرین در کتاب قرار داده شده است. سوالات در قالب سوال های تستی/ تمرینات تشریحی/ کامل کنید /صحیح و غلط و تمرینات ترکیبی مطرح شده اند و تمام مطالب آموزش داده شده را پوشش میدهند سوال هایی که با دانش درسنامه و کتاب درسی نتوان آن هارا حل کرد هم در کتاب به چشم نمیخورد بنابراین اگر دانش آموزی درسنامه را به خوبی مطالعه کرده باشد میتواند سوال ها را جواب دهد و همینامر ایراد نداشتن پاسخنامه را کمرنگ تر میکند.

در انتهای هر فصل هم یک آزمون استاندارد متناسب با کل مطالب آموزش داده شده قرار گرفته که از این نظر آزمون ها را تا سطح قابل قبولی بالا میبرد چرا که دانش آموز باید کل مطالب آموزش داده شده را در قالب یک آزمون پاسخ دهد و سطح یادگیری خود را بسنجد.

این کتاب منبع خوبی در کنار کتاب درسی برای معلمان خواهد بود چرا که مثال های زیاد آن از تمام بخش ها و نکات منبع خوبی برای طرح سوال و آزمون های کلاسی خواهد بود.

بعد از نیمه اول مطالب کتاب یک آزمون برای پایان ترم و در انتهای کتاب هم آزمون های متعددی برای تمرین در پایان ترم از کل مطالب کتاب طراحی شد است و در ایام امتحانات کمک خوبی برای دانش آموزان و حل نمونه سوال خواهد بود.

تعداد صفحات:
204
تاریخ چاپ:
1402
مناسب برای:
پایه نهم
درسنامه:
دارد
موضوع:
ریاضی
نویسندگان:
هوشنگ علیمرادی
وزن:
981
پاسخ تشریحی:
دارد
سوال تشریحی:
دارد
آزمون پایان ترم:
دارد
آزمون میان ترم:
دارد
نوع چاپ:
رنگی
ناشر:
خیلی سبز
سوال تستی:
دارد
جنس کاغذ:
سفید
نوع کتاب:
کتاب کار

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...