کار و تمرین علوم تجربی هفتم گل واژه

کار و تمرین گل واژه

از {{model.count}}
ویژگی‌های محصول
  • تاریخ چاپ: 1402
  • موضوع: کتاب کمک درسی علوم هفتم
  • تعداد صفحات: 142
  • ناشر: گل واژه
128,000
100,000 تومان
22%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کتاب کار و تمرین علوم تجربی هفتم گل واژه تالیف زهرا جوادیان صراف ، معصومه خلیلی ، نسیبه دولتی از نشر گل واژه منتشر شده است.

کتاب کار و تمرین علوم تجربی هفتم گل واژه تالیف زهرا جوادیان صراف ، معصومه خلیلی ، نسیبه دولتی از نشر گل واژه در 142 صفحه به چاپ رسیده است.

با توجه به اینکه کتاب درسی علوم پایه هفتم حاوی ۵ بخش و ۱۵ فصل می باشد، کتاب حاضر نیز بر همین اساس نگاشته شده است تا به عنوان منبع کمک درسی، در تفهیم بهتر مباحث و تبیین نکات مهم به یاری دانش آموزان بیاید. 

هر فصل به قسمت هایی تقسیم شده که در آغاز آن، عناوین مهم هر قسمت به صورت فهرست وار آورده شده است. به این ترتیب دانش آموز در جریان کلی آنچه خواهد خواند قرار می گیرد. محتوای دروس ذیل عنوان «نکات آموزشی» تشریح شده اند. نكات مهم، مفاهیم اساسی و مباحث مورد نیاز برای درک بهتر درس، از مواردی هستند که در این قسمت ها به چشم می خورند. 

ارائه مطالب به صورت دسته بندی شده و بهره گیری از نمودارهاست تا یادگیری و به ذهن سپردن شان آسان تر و راحت تر باشد. در ادامه متناسب با هر یک از آموزش ها، تمرین های مفید و کاربردی گنجانده شده است. به اذعان مؤلفان، هدف از طراحی این تمرین ها جلب توجه دانش آموز به کاربرد مفاهیم آموزشی در زندگی روزمره است. به همین منظور نویسندگان مدعی اند ارائه آنها بر اساس شیوه های نوین ارزشیابی صورت گرفته است، همچنین برای ایجاد فهم بهتر مخاطب از سؤالات، سعی شده تا هر سؤال با تصویری مرتبط همراه باشد. در پایان هر بخش (به استثنای بخش اول)، نمونه سؤالاتی قرار دارد که با هدف آماده کردن دانش آموز برای کسب نتیجه مطلوب در امتحانات مدرسه عرضه شده اند. این آزمون ها با سؤال های متنوع جای خالی، وصل کردنی، کامل کردنی، تصویری، تشریحی و...، زمينه آشنایی مخاطب با انواع نمونه سؤالات را به وجود آورده، وجود بارم بندی موجود در آنها، در ارزیابی دقیقی از آموخته های وی مؤثر خواهند بود.

شما می توانید کتاب کار و تمرین علوم تجربی هفتم گل واژه را با 20% تخفیف و ارسال فوری به سراسر کشور از بانک کتاب موشک بوک تهیه کنید.


021-66403535


تاریخ چاپ
1402
موضوع
کتاب کمک درسی علوم هفتم
تعداد صفحات
142
ناشر
گل واژه
قطع
رحلی
نویسندگان
زهرا جوادیان صراف ، معصومه خلیلی ، نسیبه دولتی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...