کار و تمرین علوم تجربی هشتم گل واژه

کار و تمرین گل واژه

از {{model.count}}
ویژگی‌های محصول
  • تاریخ چاپ: 1402
  • موضوع: کتاب کمک درسی علوم هشتم
  • تعداد صفحات: 140
  • ناشر: گل واژه
125,000
100,000 تومان
20%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کتاب کار و تمرین علوم تجربی هشتم گل واژه تالیف زهرا جوادیان صراف ، معصومه خلیلی از نشر گل واژه منتشر شده است.

کتاب کار و تمرین علوم تجربی هفتم گل واژه تالیف زهرا جوادیان صراف ، معصومه خلیلی از نشر گل واژه در 140 صفحه به چاپ رسیده است.

 کتاب حاضر در چهارچوب برنامه کتاب درسی، در راستای آموزش دقیق و مفهومی مفاهیم، تکرار و تمرین بیشتر به تحریر درآمده است. مطالب و محتوای کتاب مطابق و متناسب با سرفصل های کتاب درسی در ۵ بخش مطرح گردیده اند و هر بخش دربردارنده ی چندین فصل می باشد. در ابتدای هر فصل به تفکیک موضوعات، ایستگاه های آموزشی در نظر گرفته شده که مفاهیم و مطالب مهم هر فصل را به انضمام نکات تکمیلی، به بیانی ساده و گویا، به صورت طبقه بندی شده آموزش می دهد. دانش آموزان با مطالعه این درسنامه ها علاوه بر مرور و تثبيت آموخته های شان، هر آنچه را که برای پاسخگویی به سوالات لازم است بدانند، می آموزند. سپس پرسش های متعدد و متنوعی در تیپ های مختلف اعم از جای خالی، جدول، تشریحی، چهارگزینه ای، درست و نادرست و ... در نظر گرفته شده است. 

بیشتر تمرین ها و پرسش ها بر اساس شیوه های نوین ارزشیابی طراحی شده اند تا افزون بر درک عمیق تر مفاهیم، توجه دانش آموزان را به کاربرد آنها در زمینه های گوناگون زندگی نیز جلب نماید. ضمناء در پایان هر بخش آزمونی جامع به همراه پاسخ نامه تشریحی، به منظور ارزیابی و سنجش نهایی دانش آموزان ارائه شده است و دانش آموزان می توانند با پاسخگویی به آن ها ضمن محک زدن معلومات شان آمادگی لازم برای شرکت در امتحانات پایانی را بدست آورند.

شما می توانید کتاب کار و تمرین علوم تجربی هشتم گل واژه را با 20% تخفیف و ارسال فوری به سراسر کشور از بانک کتاب موشک بوک تهیه کنید.


021-66403535

تاریخ چاپ
1402
موضوع
کتاب کمک درسی علوم هشتم
تعداد صفحات
140
ناشر
گل واژه
قطع
رحلی
نویسندگان
زهرا جوادیان صراف ، معصومه خلیلی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...