کارت های تصویری نگاره فرای علم

کارت تصویری + 30 بازی

از {{model.count}}
ویژگی‌های محصول
  • تاریخ چاپ: 1402
  • نوع کتاب: از سری کتاب های فرای علم
  • موضوع: آموزش
  • ناشر: فرای علم
108,000
91,000 تومان
16%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کتاب کارت های تصویری نگاره فرای علم اثر گروه مولفان توسط انتشارات فرای علم به چاپ رسیده است.

این مجموعه برای بچه های اول دبستان جهت آموزش کتاب بخوانیم طراحی شده است .

در این روش مولف سعی در آموزش از کل به جز دارد؛ در واقع نگاره های با هدف تشویق دانش آموز به خوب دیدن خوب شنیدن ، خوب سخن گفتن و تفکر منطقی یا همان تقویت مهارت های شفاهی زبان آموزی تالیف شده است.

در این جعبه ی آموزشی 128 کارت قرار دارد و از ابتدای ترین کلمه ی کتاب بخوانیم تا سخت ترین آن  و در واقع تمامی حروف الفبا را پوشش می دهد.

تدریس در سه بخش انجام می شود؛ بخش اول آموزش تصویری به همراه آشنایی با شکل کلی کلمه می باشد و در بخش دوم تطبیق هم زمان کلمه ی نوشته شده در پشت کارت با تصویر روی آن و در اخر از دانش آموز خواسته می شود تا به سوالات درج شده در پشت کارت پاسخ دهد تا به این ترتیب با تلفظ صحیح کلمه آشنا شود و برای پاسخ دادن به سوالات جمله بسازد و یا در کلاس مشارکت داشته باشد.

البته این روش هدف های دیگری را نیز دنبال می کند که همگی در جهت زبان آموزی و تقویت فکری دانش آموز خواهد بود. به این ترتیب دانش آموز همراه با بازی نکاتی را در جهت پیشرفت در درس بخوانیم خواهد آموخت.

تاریخ چاپ
1402
نوع کتاب
از سری کتاب های فرای علم
موضوع
آموزش
ناشر
فرای علم
نویسندگان
گروه مولفان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...