و نترسیم از متن مشاوران آموزش

از سری کتاب های شبقره

از {{model.count}}
ویژگی‌های محصول
  • سوالات تستی:: دارد
  • درسنامه:: دارد
  • تعداد صفحه:: 242
  • تاریخ چاپ: 1400
169,000
135,000 تومان
21%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تفکیک تست های درس زبان کنکور سراسری به گونه ای است که نیم بیشتر سوالات مربوط به بخش کلوز تست و درک مطلب است و این درحالی است که تمام متن های استفاده شده در کنکور خارج از کتاب درسی هستند و حتی اگر به تمام کلمات و متن های کتاب درسی هم تسلط داشته باشید از پس تست های این بخش برنخواهید آمد.

کتاب "ونترسیم از متن" انتشارات مشاوران توسط رضا کیا سالار در 242 صفحه برای رفع این مشکل کنکور سراسری به چاپ رسیده است. تمرکز کتاب روی حل تست های این بخش است و در مقدمه نوشته است که حل این تست ها صرفا با دانستن لغات زبان انگلیسی پیش نمیرود و راه کار کتاب هم برای حل این تست ها تکنیک های حل تست است که در کتاب آموزش داده شده است.

مهم ترین ویژگی کتاب بعد از تکنیک های حل ست های کلوز و درک مطلب لغات خارج از کتاب و کنکور است که در تمامی متن ها مشاهده میشوند و برای حل تست های این بخش لازم اند 

این کتاب شامل 5 فصل است 

درسنامه:

در کتاب از متن نترسیم حاشیه کتاب از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که درسنامه و آموزشش در حاشیه متن ها مطرح شده است و برای همین درسنامه حجم بسیار کمی دارد و از آوردن مطالب کتاب درسی در درسنامه خودداری شده است. اما مطالب مطرح شده در حاشیه همگی کافی و متناسب با نظر طراحان کنکور در سالهای اخیر است و از این جهت میتوان گفت درسنامه با توجه به حجم کمی که دارد بسیار کاربردی است.

درسنامه بیشتر متناسب دانش آموزانی است که تا حدی به گرامر و واؤگان کتاب درسی تسلط دارند و دنبال تقویت مهارت درک مطلب و پاسخ دهی به تست های این بخش هستند اما میتوان گفت دانش آموزانی که تسلط کافی به به مطالب کتاب درسی دارند با استفاده از این کتاب میتوانند از پس تست های این بخش در کنکور بر بیایند.

کتاب دارای دو بخش است در صفحات زوج متن های انگلیسی و تست های آنها نوشته شده است و در بخش حاشیه نکات مربوط به کلمات خارج از کتاب نوشته شده است و در در صفحات فرد متن های فارسی ترجمه شده و ترجمه ی سوالات نوشته شده است ضمن اینکه پاسخ و گزینه ی صحیح هم در همین صفحه مشخص شده اند و حاشیه ی این صفحات به تکنیک های مربوط به حل تست ها تعلق دارد .

نکته ی مثبت دیگری که درباره ی این کتاب وجوددارد طراحی کارد های کوچک پاسخ  نامه در کنار متن انگلیسی در پایین حاشیه است که برای حل تست ها میتوانید این کادر ها را پر کنید 


کتاب شامل

120 متن + 480 تست

94 کلوز + 470 تست

28 متن کنکور سراسری+112 تست

سوالات تستی:
دارد
درسنامه:
دارد
تعداد صفحه:
242
تاریخ چاپ
1400
مناسب برای
کنکوری ها
موضوع
کنکور نظام جدید
ناشر
مشاوران آموزش
نویسندگان
رضا کیاسالار
سایز کتاب
رحلی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...