هوش مالتیپل ششم خیلی سبز

تیزهوشان ششم

از {{model.count}}
ویژگی‌های محصول
  • سال چاپ: 1402
  • تست: دارد
  • تعداد صفحه:: 754
  • نوع جلد:: شومیز
480,000
398,000 تومان
18%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کتاب هوش مالتیپل تیزهوشان ششم شبیه ترین کتاب به آزمون های تیزهوشان تنها کتاب شامل استراتژی حل تمام تیپ های آموزشی منتشر شده است. برای مطالعه معرفی و دانلود pdf کتاب هوش مالتیپل ششم خیلی سبز به ادامه مطلب در پایین صفحه مراجعه کنید.

کتاب هوش مالتیپل تیزهوشان ششم خیلی سبز تالیف بهنام بناپور سعید هادیان و سید محمد هادی مفاخریان منتشر شده است.

کتاب هوش مالتیپل ششم خیلی سبز شامل مطالب آزمون های هوش در حوزه ی هوش تصویری،هوش کلامی،هوش ریاضی،هوش فنی مکانیکی،هوش ریاضی،علوم و هوش، هوش منطقی،سرعت و دقت میباشد.

مولفین کتاب در مقدمه آورده اند که برای تالیف کتاب هوش مالتیپل ششم از بیش از 20 کتاب مطرح دنیا در زمینه ی هوش استفاده کرده اند که همین موضوع این کتاب را به عنوان یکی از کامل ترین و متنوع ترین کتاب های هوش معرفی میکند.

کتاب هوش مالتیپل ششم خیلی سبز شامل بیش از 502 تیپ سوال در 8 گروه مختلف ازمون های هوش میباشد که آشنایی کامل به دانش آموزان برای حل انواع سوال های هوش را فراهم میکند. 

درسنامه:

 آموزش هر یک از تیپ ها نیز نهایتا در یک نیم صفحه یا یک صفحه صورت میگرد که در ابتدای هر تیپ با ارائه نکته ی مورد نظر برای حل آن دسته از سوال ها و ارائه مثال به آموزش میپردازد. از آنجایی که برای حل سوالات هوش هیچ فرمولی وجود ندارد و نیاز به دقت و توجه و شناخت نکات برای حل مسائل دارد در نتیجه این آموزش کوتاه کافی بوده و ذهن داوطلبان را از یادگیری روش های پیچیده راحت میکند. بدین ترتیب با مطالعه نکاتی که قبل از هر گروه از سوال ها مطرح شده به راحتی میتوانید با حل انواع سوالات آشنا شده و به پاسخ برسید.

سوالات چهارگزینه ای:

بعد از ارائه آموزش کوتاه سوالات مربوط به هرتیپ قرار گرفته است که این سوالات شامل سوالات تالیفی در سطوح متوسط رو به بالا و سوالات آزمون های تیزهوشان سال های قبل میباشد.تعداد سوال ها نیز به متناسب با نیاز دانش آموزان و مطابق با بودجه بندی آزمون های تیزهوشان طراحی شده است.

پاسخنامه تشریحی:

پاسخنامه ی تشریحی کتاب هوش مالتیپل ششم خیلی سبز حدود 376 صفحه از این کتاب را به خود اختصاص داده که پاسخنامه ی کاملی را برای دانش آموزان در نظر گرفته است. در پاسخ تشریحی به سوالات حل و استراتژی مورد نیاز برای پاسخ دهی به سوالات تستی قرار گرفته است و دانش آموزان میتوانند با مطالعه دقیق پاسخنامه اشکالات و ایرادات خود را رفع کنند و از نکات آموزشی آن بهره ببرند.

با استفاده از QR کد ابتدای جلد کتاب نیز به آزمون های تیزهوشان سال 96 به بعد همراه با پاسخنامه ی تشریحی نیز دست پیدا خواهید کرد.

سر فصل های کتاب هوش مالتیپل ششم خیلی سبز نیز به شرح زیر است:

سرفصلتعداد تیپتعداد سوالات
هوش تصویری 62 1092
هوش کلامی 551080
هوش ریاضی53665
هوش فنی مکانیکی4347
هوش فضایی23273
علوم و هوش274
هوش منطقی29332
سرعت و دقت29178


سال چاپ
1402
تست
دارد
تعداد صفحه:
754
نوع جلد:
شومیز
نوع چاپ:
دو رنگ
مقطع
ششم ابتدایی
ناشر
خیلی سبز
قطع
رحلی
نویسندگان
بهنام بناپور و گروه مولفان (سعید هادیان،سید محمد هادی مفاخریان)

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...