مقدمه ای بر کیهان شناسی نوین دانش پژوهان جوان

المپیاد نجوم دانش پژوهان جوان

از {{model.count}}
ویژگی‌های محصول
  • تاریخ چاپ: 1401
  • موضوع: المپیاد نجوم
  • مناسب برای: داوطلبان المپیاد نجوم
  • ناشر: دانش پژوهان جوان
44,000
38,000 تومان
14%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کتاب مقدمه ای بر کیهان شناسی نوین دانش پژوهان جوان تالیف اندرو لیدل و ترجمه ی کامبیز خالقی و فرهاد ذکاوت در 198 صفحه منتشر شده است.

کتاب مقدمه ای بر کیهان شناسی نوین دانش پژوهان جوان تالیف اندرو لیدل و ترجمه ی کامبیز خالقی و فرهاد ذکاوت در 198 صفحه به چاپ رسیده است.

در حوزه ی کیهان شناسی کتاب های متعددی به زبان انگلیسی و این سال ها تعدادی نیز به زبان فارسی تالیف یا ترجمه شده اند. در این میان ، اندرو لیدل ، عضو هیئت علمی و استاد دپارتمان اخترشناسی و فیزیک دانشگاه ساکس انگلستان ، یکی از کتاب های مهم آموزشی و مقدماتی کیهان شناسی را نگاشته است.برای مطالعه کتاب حاضر به عنوان خودآموز یا کتاب کلاسیک کیهان شناسی ، دانش مقدماتی در حوزه ی فیزیک مدرن ، آشنایی با پایه و اساس معادلات دیفرانسیل در حد ساده (و نه معادلات خاص) الزامی است.

در این کتاب با وجود پررنگ بودن استفاده از فیزیک کلاسیک و نسبیت عام ، توضیحات شفاف و توصیفی زیادی در مورد ذرات بنیادی آمده و برای علاقمندانی که با ساختار های اولیه نسبیت عام ، حساب تانسوری و معادلات خمش آشنایی دارند روش استنتاج و استخراج معادلات اینشتاین نیز در پیوست کتاب آورده شده است.

شما می توانید کتاب مقدمه ای بر کیهان شناسی نوین را با تخفیف و ارسال فوری به سراسر کشور از بانک کتاب موشک بوک تهیه کنید.


021-66403535

تاریخ چاپ
1401
موضوع
المپیاد نجوم
مناسب برای
داوطلبان المپیاد نجوم
ناشر
دانش پژوهان جوان
نوع کتاب
از سری کتاب های المپیاد نجوم دانش پژوهان
نویسنده
اندرو لیدل
مترجمان
کامبیز خالقی ، فرهاد ذکاوت
تعداد صفحات
198
قطع
وزیری

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...