ماتریس تیزهوشان پویش

ریاضی

از {{model.count}}
ویژگی‌های محصول
  • سال چاپ:: 1402
  • تعداد صفحه:: 200
  • قطع:: رقعی
  • ناشر:: پویش
135,000
109,000 تومان
20%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ماتریس یکی از مهمترین مباحث آزمون تیزهوشان است که هر سال سوالات بسیاری از آزمون را به خود اختصاص می‌دهد؛ از جمله سوالاتی که در این مبحث طرح می‌شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تقارن افقی، عمودی، مرکزی
  2. دوران سطری، ستونی و کلی
  3. جابجایی اجزای شکل
  4. لایه بندی اشکال
  5. اجتماع و اشتراک اشکال
  6. سودوکو
  7. خطای ماتریسی
  8. تصویرهای مرتبط
  9. جدول هرمی
  10. و …

ماتریس تیزهوشان یکی از مباحث اصلی و پرتکرار آزمون تیزهوشان است؛ درسنامه کامل و موثر، مثال‌های متعدد، آزمون‌های فکرشده و پاسخ‌های کاملا تشریحی که از نقاط پررنگ کتاب است به دانش آموزان این امکان را می‌دهد تا دید خود را وسیع کنند و از پس سوالات هوش برآیند.

این کتاب علاوه بر پاسخنامه تشریحی پاسخ‌برگ هوشمند هم دارد که می‌توانید به صورت آنلاین به سوالات پاسخ دهید و درصد خود را در هر آزمون و مبحث ببینید.

سری کتاب‌های زوم:

در آزمون تیزهوشان مباحثی وجود دارد که سایر مباحث از اهمیت بیشتری برخوردار است و تنوع سوالات آن بسیار زیاد است. در سری کتاب‌های زوم، ما هر بار روی یکی از این مباحث تمرکز می‌کنیم و فوت و فن حل آن مباحث را به شما آموزش می‌دهیم. ماتریس یکی از کتاب‌های از این سری مجموعه است که به این سری سوالات از مبحث هوش تصویری پرداخته است.

سال چاپ:
1402
تعداد صفحه:
200
قطع:
رقعی
ناشر:
پویش

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...