فیزیک جامع دوازدهم کلاسینو هرکول راه اندیشه جلد اول

بانک تست + درسنامه

از {{model.count}}
ویژگی‌های محصول
  • سال چاپ:: 1402
  • تعداد صفحه:: 493
  • قطع:: رحلی
  • نوع جلد:: شومیز
495,000
396,000 تومان
20%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کتاب مباحث مشترک فیزیک جامع دوازدهم کلاسینو هرکول جلد اول شامل درسنامه و تست ویژه کنکور 1403 از نشر راه اندیشه منتشر شده است. برای مشاهده معرفی کتاب و دانلود فایل pdf میتوانید به پایین صفحه مراجعه کنید.

کتاب فیزیک جامع دوازدهم جلد اول هرکول کلاسینو راه اندیشه شامل بانک تست و درسنامه ویژه کنکور 1403 منتشر شده است.

کتاب هرکول فیزیک دوازدهم جلد اول شامل مباحث مشترک بین رشته ی ریاضی فیزیک و تجربی است که همگی در یک کتاب و در سطح بسیار بالایی گردآوری و تالیف شده است. 

در نگاه اول این کتاب شامل 1112 باکس آموزشی و 73 درسنامه تیپ بندی شده و نزدیک به 3000 تست مطابق با رویکرد جدید کنکور سراسری میباشد.

درسنامه:

درسنامه ی کتاب فیزیک دوازدهم هرکول به هیچ وجه مناسب دانش آموزانی که پیش زمینه ای از فیزیک دوازدهم ندارند نیست و برای فهم کامل درسنامه از پیش باید به مطالب کتاب درسی و جزوات قبلی خود تسلط کافی داشته باشید.

 روند طراحی درسنامه به ترتیب سر فصل ها و نکات کتاب درسی قرار گرفته است اما توضیح و آموزش در این کتاب کمی متفاوت تر خلاقانه تر و سریعتر از سایر کتاب های رقیب طراحی شده است.

 درسنامه ها به ترتیب آموزش هر نکته در قابل BOX های آموزشی طراحی شده اند که هر Box شامل توضیحی از مفاهیم در غالب 5 الی 6 نکته میباشد. در هر باکس نیز مثالی برای آموزش و آشنایی با نکات ارائه شده به همراه پاسخ تشریحی و روش حل آن ها طرح شده است. بیشتر قسمت آموزش درسنامه در تست های مربوط به هرباکس که در درسنامه طراحی شده اند قرار گرفته است چرا که صورت مسئله ی این تست ها در سطح بالا و همراه با نکات بسیاری طرح شده اند و در حین پاسخ دادن به این سوالات نکات تستی و کنکوری نیز ارائه شده است. 1112 باکس آموزشی برای 4 فصل طراحی شده که میتوان گفت هر فصل تقریبا شامل 280 باکس میباشد و با توجه به اینکه هر باکس آموزشی شامل حداقل 5 نکته ی تستی است میتوان گفت در طراحی درسنامه از بیان هیچ نکته ای دریغ نشده است چه بسا نکات بسیار ارزشمند و ضروری خارج از سطح کتاب درسی نیز تالیف شده.

همانطور که گفته شد مطالعه درسنامه بدون دانش قبلی از مطالب بسیار دشوار خواهد اما از آنجایی که سطح کتاب از ابتدا برای داوطلبان هدفمند تری در کنکور سراسری تعیین شده است میتوان گفت درسنامه به خوبی نیاز های این دانش آموزان را برآورده می کند. 

تست:

تست های کتاب هرکول در دو سطح سبز و قرمز نوشته شده است تست های سبز شامل منبع اول و تست های قرمز نیز منبع دوم و در سطح بالاتری قرار دارند.

به طور کلی روند طراحی تست ها از متوسط رو به بالا تا بسیار سخت میباشد، حل و درک این تست ها به دانش اموزان و داوطلبان کنکور سراسری کمک میکند تا به درصد های بالاتری برسند، برای حل تست ها بهتر است از قبل تسلط کافی به درسنامه و تست های ساده تر دیگر منابع داشته باشید سپس به سراغ تست های این کتاب بیایید.

تالیف تست های خلاقانه و ایده دار همراه با نکات بسیار زیاد، سطح بالای سوالات ، سوالات کنکور سراسری سال های گذشته و سوالات ترکیبی از جمله تست های طراحی شده در کتاب فیزیک جامع دوازدهم هرکول میباشد.

نکته ی بسیار مهم:

کتاب فیزیک دوازدهم هرکول راه اندیشه یک کتاب با سطح بالا برای دانش آموزان سخت کوش میباشد و به راحتی میتوان گفت دانش آموزان بعد از مطالعه و حل تست های این کتاب به درصد های بسیار بالایی در کنکور سراسری دست خواهند یافت.

سرفصل های کتاب فیزیک دوازدهم هرکول جلد اول به شرح زیر است:

سرفصلتعداد تست
حرکت بر خط راست 766
دینامیک 759
نوسان و امواج 944
آشنایی با فیزیک اتمی و هسته ای476



سال چاپ:
1402
تعداد صفحه:
493
قطع:
رحلی
نوع جلد:
شومیز
نوع چاپ:
رنگی
نوع کاغذ:
تحریر
درسنامه:
دارد
تست:
دارد
پاسخنامه:
جلد دوم
مناسب برای:
دوازدهم تجربی و ریاضی فیزیک
نویسنده:
علیرضا عربشاهی و محمد نوکنده و علی اکبر محمدی
ناشر:
راه اندیشه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...