فیزیک دهم تجربی تمام الگو

تمرین + امتحان

از {{model.count}}
ویژگی‌های محصول
  • سال چاپ:: 1402
  • درسنامه: دارد
  • نمونه سوال:: دارد
  • پاسخنامه:: دارد
245,000
196,000 تومان
20%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کتاب فیزیک دهم تجربی تمام نشر الگو با هدف کسب نمره ی عالی در امتحانات نهایی از نشر الگو با تالیف رضا خالو و امیر علی میری منتشر شده است.

با توجه به طراحی جدید آزمون ها و نحوه ی قبولی در دانشگاه ها و افزایش میزان اهمیت نمرات نهایی نیاز دانش آموزان به حل سوالات تشریحی بیشتر شده است از این رو انتشارات الگو با طراحی کتاب های تمام که شامل تمرین و نمونه آزمون امتحانی هستند به دانش آموزان در کسب نمره ی خوب و عالی کمک می کنند. 

کتاب فیزیک دهم تجربی تمام الگو شامل موارد زیر میباشد.

درسنامه:

درسنامه ی کتاب فیزیک دهم تجربی تمام شامل دوب بخش مطالب حفظی و محاسباتی میباشد. در بخش حفظی که سوالات جای خالی و درست و نادرست امتحانی را شامل می شوند خط به خط مطالب توضیحی و حفظی کتاب درسی مورد بررسی قرار گرفته است و بخش محاسباتی نیز با تیپ بندی کردن مسائل و فرمول ها در هر فصل نحوه ی استفاده از فرمول ها و حل مسائل نیز تالیف شده است.

سوالات:

سوالات در کتاب فیزیک دهم تجربی تمام نیز به چند بخش تقسیم شده است ، بخش اول سوالاتی که بلافاصله بعد از آموزش درسنامه الیف شده اند که قدرت حل مسئله را افزایش میدهند و به درک بیشتر فرمول ها کمک می کنند بخش دوم نیز سوالات با سطح بالاتر برای دانش آموزان سخت کوش تر میباشد. بخش سوم سوالات با بارم بندی امتحان نیز طراحی شده  و در آخر بخش بسیار مهم دیگر نیز سوالات مربوط به آزمایش ها نیز طراحی شده اند 

کتاب فیزیک دهم تجربی تمام نشر الگو شامل پاسخ نامه ی تشریحی آزمون های پایان ترم اول و دوم نیز میباشد. 

سال چاپ:
1402
درسنامه
دارد
نمونه سوال:
دارد
پاسخنامه:
دارد
قطع:
رحلی
تعداد صفحه:
276
ناشر:
الگو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...