علوم هفتم تست تیزهوشان خیلی سبز

از {{model.count}}
ویژگی‌های محصول
  • تاریخ چاپ:: 1402
  • درسنامه:: دارد
  • سوالات تستی:: دارد
  • پاسخ تشریحی:: دارد
330,000
274,000 تومان
17%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کتاب علوم هفتم تیزهوشان خیلی سبز توسط مهدی مظلوم شایان تالیف شده است. در بخش نقد و بررسی میتوانید معرفی کامل این محصول را ببینید.

کتاب علوم هفتم تست تیزهوشان خیلی سبز اثر مهدی مظلوم شایان - نیما قفل گری توسط انتشارات خیلی سبز در 328 صفحه به چاپ رسیده است.

این کتاب برای درک بهتر و تسلط کامل و بیشتر نسبت به مطالب کتاب درسی طراحی شده است و به عنوان منبع خوبی برای درس علوم هفتم برای تمرین بیشتر و حل سوالات تستی برای دانش آموزان در نظر گرفته میشود همچنین کتاب میتواند گزینه ای مناسب برای معمان این درس برای طراحی سوالات در سطح بالاتر متناسب با نیاز دانش آموزان خوب باشد.

درسنامه:

فصل بندی کتاب از ترتیب فصل های کتاب درسی علوم هفتم پیروی میکند و در پانزده فصل ارائه شده است درسنامه ی کتاب علوم هفتم تیزهوشان نسبت به دیگر کتاب های تیزهوشان خیلی سبز کامل تر نوشته شده است.مباحث مختلف هر فصل با تیتر های درشت جدا شده اند و نکات مهم و تکمیلی هم در کادر هایی با اسم نکته جمع آوری شده اند. 

هدف این کتاب تدریس عمیق مطالب و آموزش نکات تستی و کامل تر علوم هفتم است اما در عین حال از بیان مطالب اضافه و خارج از مبحث هم خودداری کرده است.

تست:

سوالات تستی در انتهای هر فصل قرار گرفته است و شامل سوال آزمون های مدارس برتر و تیزهوشان است 


تاریخ چاپ:
1402
درسنامه:
دارد
سوالات تستی:
دارد
پاسخ تشریحی:
دارد
موضوع:
علوم
ناشر:
خیلی سبز
مناسب برای:
پایه 7
نویسندگان:
مهدی مظلوم شایان, نیما قفل گری
تعداد صفحات:
296
وزن:
624

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...