شیمی دهم تست آبی قلم چی

از سری کتاب های تست

از {{model.count}}
ویژگی‌های محصول
  • تاریخ چاپ: 1402
  • نوع کتاب: از سری کتاب های تست
  • مناسب برای: پایه 10
  • موضوع: شیمی
290,000
232,000 تومان
20%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کتاب شیمی دهم تست آبی قلم چی اثر گروه مولفان توسط انتشارت قلم چی منتشر شد.

کتاب شیمی دهم تست آبی قلم چی اثر گروه مولفان توسط انتشارات قلم چی به چاپ رسیده است.

در کتاب حاضر درسنامه ها کاملا خلاصه و نکته وار هستند. در لابه لای درسنامه مثال هم به ندرت دیده می شود چه برسد به تست! این موضوع حجم درسنامه را به شدت کاهش داده است. البته این موضوع برای یک کتاب جز محاسن هم محسوب می شود. این درسنامه بدرد یاد گرفتن نمی خورد بلکه بدرد کسی می خورد که قبلا درس را یاد گرفته و حالا منبعی برای مرور می خواهد.

هر چه درسنامه این مجموعه حرفی برای گفتن ندارد تست های آن حرف دارند. منبع تست های این کتاب تست های کنکور، آزمون های کانون و تست های تالیفی است که بر اساس تمارین کتاب درسی طراحی شده اند. تعداد زیاد تست ها و استفاده از آرشیو تست های آزمون های کانون باعث شده تست ها حسابی متنوع باشند.

تست ها در هر بخش با تستی شروع می شوند که واقعا می توان آن را ساده نامید. تست های پایانی هر بخش از آزمون های کانون انتخاب شده اند که معمولا هم سخت هستند.

چون تست ها با سطح ساده شروع می شوند هر دانش آموزی می تواند از این کتاب برای تست زنی استفاده بکند به شرطی که وسواس خاصی برای زدن تست های پایانی نداشته باشد. تست ها خارج از فضای کنکور نیستند و البته سابقه نویسنده این موضوع را تایید خواهد کرد. البته در موارد بسیار کمی تست های خلاقانه هم می توان در این کتاب دید که معمولن هم تست کانون هستند. در نهایت پاسخ های تشریحی هم خیلی خوب و کامل نوشته شده ولی باز هم امکان کامل تر بودن آن بود. در مواردی مثلا ممکن است روند یک فاکتور گیری ساده نوشته نشده باشد که گاهی می تواند منجر به گیج شدن خواننده بشود.

تاریخ چاپ
1402
نوع کتاب
از سری کتاب های تست
مناسب برای
پایه 10
موضوع
شیمی
ناشر
قلم چی
نویسندگان
گروه مولفان
سایز کتاب
رحلی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...