سیر تا پیاز لغت و املا جامع کنکور سری به همین سادگی گاج

از سری کتاب های سیر تا پیاز

از {{model.count}}
ویژگی‌های محصول
  • تاریخ چاپ: 1400
  • نوع کتاب: از سری کتاب های سیر تا پیاز
  • مناسب برای: پایه 10 و 11 و 12
  • موضوع: کنکور نظام جدید
117,000
99,450 تومان
15%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کتاب سیر تا پیاز لغت و املا جامع کنکور سری به همین سادگی گاج اثر رضا اسماعیلی توسط انتشارات گاج در 384 صفحه به چاپ رسیده است.

در آغاز این کتاب شیوه‌ی درست‌خوانی، شناخت پیام، شیوه‌های درک مفهوم براساس نقشه‌ی محتوایی متن، نوع نگاه طراح به متن، مفاهیم پرکاربرد در شعر فارسی و الگوهای طراحی سوال و... به بهترین شیوه بیان شده است.

کتاب به‌صورت درس به درس، از دوازدهم تا دهم طبقه‌بندی شده و در ابتدای هر درس موضوع، محتوای کلی و چند کلیدواژه‌ی مهم درس آمده، سپس جدول نقشه‌ی محتوایی درس به‌صورت کامل همراه با مثال‌هایی طراحی شده است. خواندن این بخش پیش از تست‌زنی شما را به‌طور عمیق و وسیع با محتوای درس آشنا و از مراجعه به کتاب بی‌نیاز می‌کند.

از ویژگی‌ خاص این اثر می‌توان به استفاده از زبان رنگ‌ها برای اولین‌بار در آموزش اشاره کرد، در جدول‌های نقشه‌ی محتوایی با سه رنگ پیام‌های متنِ مورد بررسی، جدا شده و از طریق کلید‌واژه‌ی هم‌رنگ خود به بخش مرتبط مثال پیوند داده شده است؛ پیگیری رنگ‌ها شما را با ارتباط متن با مثال آشنا می‌کند؛ همچنین تلاش ذهنی در یافتن علت این ارتباط شما را در حل تست‌های سخت کنکوری ورزیده خواهد کرد.

بخش بانک تست باعث شده این کتاب جامع‌ترین کتاب با بیش‌ترین سوال چهارگزینه‌ای به‌حساب بیاید پس نتیجه خواهیم گرفت که هیچ عبارت یا بیتی در کتاب نیست که نظر طراح را جلب کند ولی از قلم افتاده باشد. در چینش سوالات کوشیده‌ شده که برای هر موضوع 2 تا 3 تست قرار داده شود که اولی جنبه‌ی آموزشی و تست یا تست‌های بعدی جنبه‌ی آزمونی داشته باشد. با توجه به سطح دشوار سوالات ادبیات در کنکور، سوالات این کتاب در دو سطح متوسط و دشوار طراحی شده‌ که تحمل سختی آن، داوطلبان را برای موفقیت در آزمون‌های آزمایشی و کنکور آماده خواهد کرد.

بخش پاسخ‌نامه‌ی تشریحی علاوه بر پاسخ دادن به سوالات، به افزایش مهارت شما در تست‌زنی کمک شایانی خواهد کرد. با خواندن دقیق این قسمت در شگرد پاسخ‌گویی و ملکه شدن کلیدواژه‌ها در ذهن به تسلط کامل خواهید رسید.

بخش جمع‌بندی برای مرور سریع در پایان دوره، مطابق انواع ادبی طراحی شده و پرکاربردترین کلیدواژه‌های کنکوری با مثال‌های بسیار مهم در آن گنجانده شده است. این امکان برای شما داوطلبان گرامی فراهم شده تا با گرفتن زمان 5 دقیقه‌ای برای 9 تست کنکور سراسری که در انتهای مطالب بیان شده، دانش خود را محک بزنید.

تاریخ چاپ
1400
نوع کتاب
از سری کتاب های سیر تا پیاز
مناسب برای
پایه 10 و 11 و 12
موضوع
کنکور نظام جدید
ناشر
گاج
نویسندگان
رضا اسماعیلی
تعداد صفحه
384
سایز کتاب
رحلی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...