زیست شناسی دهم نردبام خیلی سبز

از سری کتاب های نردبام

از {{model.count}}
ویژگی‌های محصول
  • نوع کتاب:: آموزش و تست
  • مقطع:: دهم تجربی
  • موضوع:: زیست شناسی
  • ناشر:: خیلی سبز
22,000
17,000 تومان
23%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کتاب زیست شناسی دهم نردبام خیلی سبز از سری کتاب های نردبام خیلی یبز است که برای آمادگی بیشتر در آزمون های سراسری تالیف شده است. این کتاب فاقد درسنامه است. تست های این کتاب کنکور های سال های اخیر را پوشش نمی دهد. کتاب زیست شناسی دهم نردبام خیلی سبز فاقد تست های آزمون های آزمایش و سوالات تشریحی و البته تمرینات کتاب درسی است. تست های تالیفی در این کتاب موجود است و سوالات مهم با علامت مشخص شده اند.

کتاب زیست شناسی دهم نردبام خیلی سبز برای دانش اموزانی که به مطالب کتاب درسی مسلط هستند و به تست هایی با سطح متوسط تا حدود زیادی تسلط دارند مناسب است. این کتاب با لحنی رسمی تالیف شده است و شامل آزون های آزمایش و تست های کنکور است.

کتاب حاضر فاقد درسنامه است و در دو بخش تست و تمرین و پاسخنامه قابل توصیف است.

همانطور که گفتیم تست های کتاب زیست شناسی دهم نردبام خیلی سبز ایده ای و خلاقانه است و دارای سطح بالایی است. بنابراین زمانی سراغ این کتاب بروید که به مطالب کتاب درسی و تست های متوسط تسلط کافی داشته باشید. تست های این کتاب هم تراز با تست های ایده ای کنکور  و آزمون های ازمایشی است. 

در بخش پاسخنامه نیز سعی شده است پاسخ ها واقعا تشریحی باشد و تست های نکته دار را در آن رفع ابهام کند. که این موضوع جذابیت این کتاب را به مراتب بالاتر برده است. تاکید می کنیم زمانی به سراغ تست های کتاب زیست شناسی دهم نردبام خیلی سبز بروید که تسلط کافی را روی مطالب و تست ها یمعمولی داشته باشید، تا انگیزه ی شما برای ادامه ی مطالعه ی این کتاب از بین نرود.

از نظر ظاهر این کتاب دارای سایز و فونت و صفحه ارایی ایده ال است و از کاغذی مرغوب در تهیه ی کتاب حاضر بهره برده اند. این کتاب فاقد درسنامه است بنابراین از تصاویر رگ و لعاب دار استفاده نشده است:) البته لازم به ذکر است که طرح روی جلد این کتاب بسیار جذاب است.

در انتها باید گفت با توجه به هدفی که مولفان این کتاب دنبال می کنند، حجم کتاب و تعداد تست ها متناسب  و ایده ای است. این کتاب می تواند به عنوان تکمیل کننده کتاب درسی مورد استفاده دانش اموزان قرار بگیرید.

دانلود بخشی از کتاب

  • این کتاب فاقد درسنامه است
نوع کتاب:
آموزش و تست
مقطع:
دهم تجربی
موضوع:
زیست شناسی
ناشر:
خیلی سبز
مناسب برای:
کنکوری ها و دهمی ها
نویسندگان:
گروه آموزشی ماز
تاریخ چاپ:
1398
تعداد صفحات:
203
وزن:
452

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...