روش های برداری دانش پژوهان جوان

ریاضیات مقدماتی برای برای المپیاد فیزیک و نجوم

از {{model.count}}
ویژگی‌های محصول
  • تاریخ چاپ: 1401
  • موضوع: ریاضی در فیزیک و نجوم
  • مناسب برای: داوطلبان المپیاد فیزیک و نجوم
  • تعداد صفحات: 252
42,000
37,000 تومان
12%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کتاب روش های برداری دانش پژوهان جوان تالیف آر.جی.کول و ترجمه فرهاد ذکاوت از نشر دانش پژوهان جوان منتشر شد.

کتاب روش های برداری دانش پژوهان جوان تالیف آر.جی.کول و ترجمه فرهاد ذکاوت از نشر دانش پژوهان جوان در 252 صفحه به چاپ رسیده است.

روش های برداری یک کتاب جمع و جور است که تمامی مباحث مرتبط با بردارها را شامل می شود ، از تعاریف اولیه و جبر برداری گرفته تا مشتق ها و انتگرال ها و حتی عملگر های برداری و مختصات خمیده متعامد. 

روش های برداری یک هندبوک کامل برای یادگیری آن چیزی است که در دانشگاه های ما تخت عنوان ریاضیات عمومی تدریس می شود و تنها مباحثی مانند اعداد مختلط و روش های خاص عملیاتی مانند روش های انتگرال گیری و ... در این کتاب وجود ندارد؛ وگرنه تمامی تعریف ها ، ویژگی ها و کاربردها در این کتاب پیدا می شود.کامل و کافی بودن مباحث این کتاب برای دانش ریاضی مورد نیاز در المپیاد فیزیک و نجوم از ویژگی های شاخص این کتاب است. با خواندن و یادگیری فصل هایی از این کتاب (و نه الزاما همه ی آن) دیگر نیازی به کتاب دیگری در زمینه ریاضیات برای توانمندی حل سوالات مسابقات علمی نخواهید داشت .

مدل آموزشی کتاب کاملا استاندارد است . ابتدا در هر بخش تعریف ها ، رابطه ها و فرمول ها می آید ، سپس در بخشی تخت عنوان ویژگی ها ، فرمول های بسط داده شده و یا همان قضایای مربوط به آن مورد خاص بیان می شود.پس از آن در بخشی تحت عنوان یادداشت ها تمامی نکات مرتبط با آن مبحث مرور می شود.سپس در بخش کاربرد ها ، مهمترین کاربردهای آن موضوع را مشاهده می کنید.از آنجا که ایک کتاب کتابی در زمینه کاربرد ریاضیات در فیزیک و نجوم است ، عموما بخش کاربردها در زمینه های مرتبط فیزیکی است.برای نمونه در قسمت کاربردهای مبحث مشتق شما می توانید با کاربردهای مشتق در موضوعات سرعت و شتاب ، قانون حرکت نیوتون برای یک ذره ، چرخش چارچوب ای مرجع و انحنا آشنا شوید.پایان بخش هر مبحث نیز مثال های حل شده و تمرینات است ، برای آنکه حجم کتاب زیاد نشود و حالت هندبوک بودن را حفظ کند از ارائه سوالات تکراری کاملا خودداری شده است.در هر مبحث چندتای اولی مثال حل شده اند و بعد از تمرین ها آمده که البته در آخر کتاب پاسخنامه ای وجود دارد که جواب برخی از تمرینات منتخب در آن آمده است.

شما می توانید کتاب روش های برداری دانش پژوهان جوان را با تخفیف و ارسال فوری به سراسر کشور از بانک کتاب موشک بوک تهیه کنید.


021-66403535

تاریخ چاپ
1401
موضوع
ریاضی در فیزیک و نجوم
مناسب برای
داوطلبان المپیاد فیزیک و نجوم
تعداد صفحات
252
ناشر
دانش پژوهان جوان
نوع کتاب
از سری کتاب های المپیاد فیزیک دانش پژوهان جوان
نویسنده
آر.جی.کول
مترجم
فرهاد ذکاوت
قطع
وزیری

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...