دیکته ی شب دوم دبستان یار دبستانی من فرای علم

از سری کتاب های یار دبستانی من

از {{model.count}}
ویژگی‌های محصول
  • تاریخ چاپ: 1402
  • نوع کتاب: از سری کتاب های یار دبستانی من
  • مناسب برای: پایه دوم دبستان
  • موضوع: آموزش
49,000
39,500 تومان
20%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کتاب دیکته ی شب دوم دبستان یار دبستانی من فرای علم اثر داریوش هفت برادران توسط انتشارات فرای علم در 88 صفحه به چاپ رسیده است.

در شیوه جدید املا نویسی علاوه بر درست نویسی تاکید بر نوشتن خلاق نیز از جمله مسائلی است که مورد توجه قرار می گیرد و در حقیقت به متنی می توان املا گفت که در آن درست نویسی، خوانا و زیبا نویسی و درک صحیح کلمه در متن مورد توجه قرار گرفته باشد. دانش آموزان پس از فراگیری صداها و نمادهای نوشتاری و کسب مهارت های اولیه زبان آموزی سعی در این دارد تا شنیده ها، خوانده ها، گفته ها و عقایدش را به علائم نوشتاری تبدیل کند تا فهم آن برای دیگران میسر شود.

کتاب حاضر، در راستای تحقق اهداف فوق، با توجه به برنامه درسی و بر اساس مطالب پیش بینی شده در راهنمای تدریس کتاب مهارت های خوانداری و نوشتاری پایه ی اول دبستان در زمینه ی املا نویسی در جهت کمک  به اولیا، طراحی و تالیف گردیده است.

هر بخش کتاب هم، به چنین قسمت تقسیم می گردد.

در قسمت اول هر درس، جمله های کتاب درسی آمده تا اولیا و معلمان بدون مراجعه به کتاب از مفاهیم درسی موجود در کتاب ارزیابی نمایند.

در قسمت دوم، سعی شده با استفاده از کلمه های جدید که دارای بار املایی بوده و معانی آن ها قابل فهم و درک برای کودک باشد، متن هایی متنوع و جذاب با اهداف تربیتی و آموزشی طراحی شود.

در قسمت بعدی هر بخش، ابتدا کلمه های کتاب بیان شده و سپس جهت افزایش دامنه ی واژگان دانش آموز، کلمه ها و افعال اضافه ی خارج از کتاب، با ارزش املایی و منطبق با موارد تدریس، گردآوری شده اند.

در قسمت آخر هر درس هم، پس از افزایش دامنه ی واژگان دانش آموزان از گروه کلمات جهت آموزش و ارزیابی استفاده شده است.

ضمنا، برای هر درس جدول هایی به منظور سنجش آموخته های دانش آموزان و تشخیص پیشرفت تحصیلی آنان، در نظر گرفته شده است.

تاریخ چاپ
1402
نوع کتاب
از سری کتاب های یار دبستانی من
مناسب برای
پایه دوم دبستان
موضوع
آموزش
ناشر
فرای علم
نویسندگان
داریوش هفت برادران
تعداد صفحه
88
سایز کتاب
وزیری

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...