دین و زندگی پایه کنکور دهم و یازدهم بهمن آبادی

از سری کتاب های جامع

از {{model.count}}
ویژگی‌های محصول
  • نوع کتاب:: از سری کتاب های جامع
  • تاریخ چاپ:: 1399
  • موضوع:: دین و زندگی
  • مقطع:: دهم و یازدهم
79,000
60,000 تومان
25%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کتاب دین و زندگی پایه کنکور دهم و یازدهم بهمن آبادی،دین و زندگی بهمن آبادی دوازدهم,دین و زندگی مسلم بهمن آبادی,کتاب دین و زندگی بهمن آبادی,دین و زندگی جامع بهمن آبادی,دین و زندگی پایه بهمن آبادی,دین و زندگی انسانی بهمن آبادی,دین و زندگی یازدهم بهمن آبادی,کتاب دین و زندگی بهمن آبادی دوازدهم

💥 دین و زندگی پایه کنکور دهم و یازدهم بهمن آبادی 💥


از جمله کتاب های کمک آموزشی در زمینه درس دین و زندگی ، کتاب جامع دین و زندگی دهم و یازدهم انتشارات خرد می باشد که توسط جناب آقای مسلم بهمن آبادی به رشته تحریر درآمده است .محتوای این کتاب به گونه ای گردآوری و نوشته شده است که دانش آموزان پایه دهم و یازدهم  این امکان را دارند از نکات کاربردی و مهم درج شده در این کتاب بهره مند گردند .  
در کتاب دین و زندگی پایه دهم و یازدهم انتشارات سفیرخرد ، 11 سؤال از کنکور سراسری سال 98  در این کتاب کمک درسی پیش رو برای مخاطبان بیان گردیده است .در درس نامه های جامع و کاربردی این کتاب برای درک و فهم بهتر مطالب و نکات کاربردی مطالب از نمودارهای درختی استفاده گردیده است .
به غیر از این موضوع  آیات و احادیث کتاب درسی ، در این کتاب در قالب سؤالات مفهومی و کاربردی قرار گرفته است .در کتاب جامع دین و زندگی دهم و یازدهم انتشارات سفیرخرد ، انواع سؤالات تستی این کتاب به شکل تألیفی و آزمایشی به نگارش درآمده است .


💟 کتاب جامع دین و زندگی دهم و یازدهم انتشارات سفیر خرد 💟


درس دین و زندگی از جمله درس های عمومی محسوب می شود ، که در کنکور سراسری برای تمامی رشته ها استفاده می شود . تست های این درس تاثیر بسیاری در مقدار درصد و رتبه دانش آموزان و داوطلبانی که در کنکور سراسری کشور شرکت می کنند دارد .
در این جا یکی از کتاب های آموزشی درس جامع دین و زندگی را به شما معرفی می نماییم .کتاب جامع دین و زندگی برای دانش آموزان پایه  دهم و یازدهم به دست آقای مسلم بهمن آبادی به تالیف رسیده است . رشته‌های ریاضی ، تجربی ، فنی و حرفه‌ ای و کاردانش این امکان را دارند که از این کتاب برای پیروزی در کنکور و آزمون‌های مختلف بهره ببرند.
نکات بسیار کاربری و با اهمیتی در معرفی سؤالات این کتاب می باشد که در مبحثی جدا به بررسی آن مپردازیم .
این کتاب شامل درسنامه  و سؤالات چهار گزینه ‌ای بسیاری می باشد که در ارتباط با هر یک از این بخش‌ ها  توضیحاتی را در اختیارتان شما قرار می دهیم .اگر در فکر موفقیت در کنکور و پاسخ با درصد های بالا به سوالات درس دین و زندگی هستید بهتر است کتاب جامع دین و زندگی انتشارات سفیر خرد درس را تهیه نمایید .


✨ ویژگی‌های کتاب جامع دین و زندگی بهمن آبادی ✨


این کتاب تست جامع  دین و زندگی ، برای دانش آموزان پایه دهم و یازدهم در ۳۵۰ صفحه  نوشته و به چاپ رسیده است . این کتاب در سال ۱۳۹۸ به چاپ یازدهم خود رسیده شده است . نکته مهمی که در این کتاب به چشم می خورد اکثر سؤالات در این کتاب در کنکور سال ۹۸ نیز تکرار گردیده است .در بخش های مختلف این کتاب سؤالات تألیفی و تستهای چهار گزینه ای سالهای قبل در بخش‌های مختلف قرار گرفته است .


ساختار اصلی کتاب کمک درسی 🎈


کتاب جامع دین و زندگی انتشارات سفیر خرد ، سه ساختار اساسی دارد . در ساختار نخست این کتاب درسنامه‌ های متفاوتی به شکل نکته به نکته مطالب این درس را به  دانش‌آموزان ارائه نموده است . آیات و مباحثی که در کتاب درسی بیان گردیده است هم به شکل نکات کاربردی و مهم نیز در این کتاب بیان شده است .
یکی از ساختار های کاربردی و همه این کتاب می توان به پرسش های چهار گزینه ای پرداخت .


🌹 درسنامه در کتاب دین و زندگی بهمن آبادی  🌹


از جمله ساختارهای اصلی در کتاب جامع دین و زندگی درسنامه آن می باشد . در درسنامه‌ های کتاب حاضر نکته های مهم و کلیدی بیان گردیده است که می توان از آنها برای پاسخ دادن به سوالات استفاده نمود در این کتاب برای درک بهتر و مناسب تر مطالب درسی از نمودارهای درختی کمک گرفته شده است. از رنگ‌های گوناگون نیز برای مشخص کردن مطالب مهم و کاربردی در این کتاب استفاده شده است .
بهره گیری از تیترهای ناب و جذاب برای فراگیری مناسب تر مطالب توسط  دانش آموزان یکی از بهترین ویژگی های این کتاب به شمار می آید .


دین و زندگی پایه دهم و یازدهم انتشارات سفیر خرد ✔


به آیات و احادیث در این کتاب بسیار توجه شده است زیرا تعداد بی شماری  از سوالات مفهومی در کنکور سراسری از این بخش ها در کتاب دین زندگی مطرح می شود . کلمات کلیدی و مفهومی در آیه ها و احادیث کتاب درسی قرار گرفته است که در این کتاب آموزشی و کمک درسی نیز بیان گردیده است .
مفاهیم احادیث و آیات کتاب درسی به صورت مشخص و با زبان ساده و رسا بیان گردیده است . برای درک بهتر این آیات ، نکات اساسی و مهمی که در قالب احادیث و روایات می باشد برای دانش آموزان به صورت سوالات بیان شده است .

👀مشاهده ی کتاب دین و زندگی بهمن آبادی

نوع کتاب:
از سری کتاب های جامع
تاریخ چاپ:
1399
موضوع:
دین و زندگی
مقطع:
دهم و یازدهم
ناشر:
سفیرخرد
نویسندگان:
مسلم بهمن آبادی
وزن:
650

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...