دنی در مدرسه باید چه کار کند

از سری کتاب های مهرسا

از {{model.count}}
ویژگی‌های محصول
  • تاریخ چاپ: 1402
  • نوع کتاب: از سری کتاب های مهرسا
  • مناسب برای: +6 سال
  • موضوع: داستان
98,000
83,300 تومان
15%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کتاب دنی در مدرسه باید چه کار کند اثر ادیر و گانت لوی با ترجمه فاضل مرادی سبزوار توسط انتشارات مهرسا در 70 صفحه به چاپ رسیده است.

فرزندان شما در این کتاب تصمیم می‌گیرند که روز دنی در مدرسه چه پایانی داشته باشد. بچه‌ها از این که قادرند به جای این قهرمانِ در حال آموزش تصمیم بگیرند و پیامد کارهای او را کنترل کنند خوشحال می‌شوند. پدر و مادرها و معلم‌ها هم از درس مهمی که این کتاب به بچه‌ها می‌دهد، راضی هستند.

«دنی» پسر بچه‌ا ی است که برای «اَبَر قهرمان شدن» تلاش می‌کند و دوست دارد «قدرت انتخابش» هم مثل بقیه‌ی توانایی‌هایش تقویت شود؛ 8 داستان از تلاش‌های دنی را برای آن که با انتخاب‌های بهتر، روز بهتری داشته باشد، بخوانید و در هر ماجرا به او کمک کنید بهترین تصمیم را بگیرد.

زمانی که کودکان، داستانی با پایان‌های مختلف می‌خوانند. بیش‌تر مجذوب ماجرا می‌شوند، لذت بیش‌تری می‌برند و از آن بهتر یاد می‌گیرند.

شاید این اولین بار باشد که فرزند شما با چنین داستانی روبه‌رو شده است، می‌توانید او را برای انتخاب‌های متفاوت تشویق کنید تا متوجه بشود که چگونه با هر انتخاب او، نتیجه تغییر می‌کند. درک پیامد رفتارها، کودک را به تفکر و دقت بیش‌تر در هنگام تصمیم‌گیری تشویق می‌کندو کم‌کم از او تصمیم‌گیرنده‌های بهتری خواهد ساخت.

سعی کنید که تمام 8 پایان‌ مختلف کتاب را بخوانید.

تاریخ چاپ
1402
نوع کتاب
از سری کتاب های مهرسا
مناسب برای
+6 سال
موضوع
داستان
ناشر
مهرسا
نویسندگان
ادیر و گانت لوی
مترجمان
فاضل مرادی سبزوار
تعداد صفحه
70
سایز کتاب
رحلی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...