داستان های زنجیره ای مقدماتی

از {{model.count}}
ویژگی‌های محصول
  • تاریخ چاپ: 1401
  • تعداد صفحات: 104
  • موضوع: گفتار درمانی کودک
  • نویسندگان: مریم دریانورد
195,000
189,000 تومان
4%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کتاب داستان های زنجیره ای مقدماتی نوشته مریم دریانورد کتابی مناسب گفتار درمانی و افزایش مهارت های کودک2 تا 7 سال است.

کتاب داستان های زنجیره ای مقدماتی نوشته مریم دریانورد (آسیب شناس گفتار وزبان) کتابی کمک آموزشی برای گفتار درمانی مناسب کودکان 2 تا 7 سال و توسط نشر مولفان فرهیخته به چاپ رسیده است.

این کتاب بیشتر برای کودکانی مورد استفاده قرار می گیرد که مشکل گفتاری دارند و لازم است برای حرف زدن و یا بیان درست کلمات آموزش ببینند.

آموزش در این کتاب به گونه ای است که در هر صفحه 4 تصویر کشیده شده که روایتگر داستان کوتاهی است. والدین در ابتدا تصاویر را برای کودک شرح می دهند و بیان می کنند که شخص موجود در تصویر چه کاری را انجام می دهند و لازم است که والدین از جملات درستی استفاده کنند تا کودک چگونگی استفاده از فعل ها را بیاموزد و یا چطور یک جمله بسازد. بعد از آموزش دادن اولیه لازم است تا از کودک بخواهید تا با نشان دادن هر تصویر کاری را که انجام می شود در قالب یک جمله و به شکل یک داستان روایت کند.

کتاب داستان های زنجیره ای مقدماتی با ارائه تصاویری که کودک در طول یک روز با آن ها مواجه می شود و برای انجام امور روزمره و بیان خواسته هایش به آنها احتیاج دارد باعث کمک به فعالیت مغزی کودک می شود و کودکان می آموزند که چطور با چیدن کلمات کنار هم خواسته هایشان را بیان کنند.

شما می توانید کتاب داستان های زنجیره ای مقدماتی را با تخفیف 5% و ارسال فوری به سراسر کشور از سایت بانک کتاب موشک بوک تهیه کنید.


021-66403535

تاریخ چاپ
1401
تعداد صفحات
104
موضوع
گفتار درمانی کودک
نویسندگان
مریم دریانورد
مناسب برای
گروه سنی 2 تا 7 سال
قطع
خشتی
ناشر
فرهیخته

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...