جغرافیا جامع کنکور مشاوران

کنکور 1403

از {{model.count}}
ویژگی‌های محصول
  • تاریخ چاپ:: 1402
  • تعداد صفحه: 240
  • نوع کتاب:: از سری کتاب های جامع
  • موضوع:: جغرافیا
340,000
272,000 تومان
20%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کتاب جغرافیا جامع کنکور مشاوران آموزش کنکور 1403 اثر ریحانه لطفی - الناز گنجکار توسط انتشارات مشاوران آموزش در 240 صفحه به چاپ رسیده است.

نوع روایت ما در درسنامه ها به ترتیبی است که به شما امکان فهمیدن مطالب را می دهد و شما این امکان را با حفظ کردن از بین نبرید. لذت فهم یک متن از بالاترین لذت هاست. می توانم به شما اطمینان دهم که اگر موقع تست زدن دلیل درستی گزینه درست را بفهمید و دلیل غلط بودن گزینه های دیگر را درک کنید. هیچ طراح کنکوری نمیتواند برای شما سوالی در کنکور طرح کند که به آن پاسخ ندهید، پس به تست هایی که با دقت انتخاب شده اند یا طراحی شدند و به ترتیبی هدفدار چیده شده اند ظلم نکنید. نگویید( معلوم نیست این مطالبی که گفته یعنی چه؟ یکبار جواب یک تست هنجار می شود و بار دیگر ارزش . اصلا معلوم نیست چه خبر است.)

این گونه نیست هر مفهوم کلیدی در جغرافیا به دلیلی به کار برده می شود. به همین دلیل در درسنامه این کتاب وازه های کلیدی را با رنگی متفاوت نشان داده ایم تا شما کاربرد هر واژه را در متن درک کنید و با مثال های داخل درسنامه و مثال های دیگر در تست ها و تحلیل آنها در پاسخهای تشریحی، این مفاهیم کلیدی را برایتان معنادار کرده ایم.

ویژگی های این کتاب:

درسنامه آموزشی

واژگان کلیدی

سوال های چهارگزینه ای

مرور و جمع بندی

مشاوره درسی

پاسخنامه تشریحی

تاریخ چاپ:
1402
تعداد صفحه
240
نوع کتاب:
از سری کتاب های جامع
موضوع:
جغرافیا
مقطع:
جامع
ناشر:
مشاوران
نویسندگان:
الناز گنجکار, ریحانه لطفی
وزن:
521

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...