تست شیمی دوازدهم تک جلدی نشر الگو

شیمی 3

از {{model.count}}
ویژگی‌های محصول
  • تاریخ چاپ: 1402
  • تعداد صفحات: 616
  • نوع کتاب: از سری کتاب های تست نشر الگو
  • موضوع: شیمی دوازدهم
430,000
356,000 تومان
18%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کتاب تست شیمی دوازدهم تک جلدی نشر الگو تالیف شهرام شاه پرویزی و حسین شرانلو در 616 صفحه از نشر الگو منتشر شده است.

کتاب تست شیمی دوازدهم تک جلدی نشر الگو تالیف شهرام شاه پرویزی و حسین شرانلو در 616 صفحه از نشر الگو منتشر شده است.

کتاب شیمی دوازدهم سری تست محصول نشر الگو با خلاصه های نکته محور شروع می شود و بعد تست ها و پاسخنامه تشریحی هستند، که در خلال آن ها باکس های «کلاس درس» در نقش درسنامه هستند. رسالت این کتاب، ارائه یک بانک تست با هدف آمادگی برای کنکور است. فهرست كتاب اطلاعاتی به جز شماره صفحه هر فصل را در اختیار ما نمی گذارد. کدهای هوشمند صوتی QR-Code برای توضیح بیشتر برخی تست های نکته دار در نقش مکمل هستند. چیدمان فصل ها و زیرفصل ها مطابق با اصول علمی کتاب است و لحن کتاب نیز رسمی است.

طرح روی جلد کتاب شیمی ۳ الگو، فرآیند (فابر و تولید آمونیاک) با عبور مخلوطی از N۲ و H۲ از طریق یک کاتالیزور آهن (ماشین) را نشان می دهد، که در ارتباط با فصل چهارم شیمی دوازدهم تعادل و پیشرفت واکنش است. کیفیت کاغذ، رسم نمودار و جداول نقصی ندارد، اما با توجه به حجم زیاد، احتمال جدا شدن صفحات کتاب از وسط وجود دارد. کم بودن میزان کادر بندی و یک رنگ بودن کادرهای آموزشی و تست ها، رغبت مطالعه را از چشمان دانش آموز می گیرد و اگر تنوع رنگ ها بیشتر شود، کتاب نقص دیگری در طراحی ندارد.

کتاب شیمی دوازدهم الگو شامل ۶۲۰ صفحه و ۱,۷۲۶ تست می باشد. در نگاه اول اهمیت همه مباحث یکسان است و دانش آموز باید تمام مباحث را تسلط داشته باشد، اما مباحث اصلی و مهم تر و حتی کم اهمیت قابل تشخیص نیستند و مخاطب باید از تعداد تست ها با تعداد تست های کنکور علامت گذاری شده، پی ببرد که اول به سراغ کدام مبحث برود.

به طور خلاصه ویژگی های کتاب شیمی دوازدهم نشر الگو :

  • داشتن خلاصه درس ها
  • جامعیت تست ها
  • سطح بندی و علامت گذاری تست ها
  • وجود پاسخ نامه کلیدی

درسنامه کتاب شیمی دوازدهم تک جلدی نشر الگو به صورت خلاصه به مرور مطالب کلیدی و مهم میپردازد به همین دلیل قبل از حل تست ها حتما باید به مطالب کتاب درسی شیمی دوازدهم تسلط کافی داشته باشید و از درسنامه ی این کتاب به عنوان مروری بر مطالب مهم استفاده کنید.

تست های کتاب شیمی دوازدهم الگو در سه بخش دسته بندی میشوند:

آزمون دست گرمی: تسلط علمی شما را محک میزنند اگر در این آزمون بیشتر از سه غلط داشتید قبل از شروع تست ها به مرور درسنامه برگردین تا با تسلط بیشتری بر طالب تست ها را شروع کنید.

تست: در طراحی تست ها با ایده ای متفاوت به کتاب درسی و سوالات کنکور پرداخته شده است تا با زوایای جدید و دقیق تری آشنا شوید

آزمون های پایان فصل: در پایان هر فصل دو آزمون 25 سوالی با سطح متوسط و دشوار و چالشی طراحی شده است

شما می توانید کتاب تست شیمی دوازدهم تک جلدی نشر الگو را با 20% تخفیف و ارسال فوری به سراسر کشور از بانک کتاب موشک بوک تهیه کنید.


021-66403535

تاریخ چاپ
1402
تعداد صفحات
616
نوع کتاب
از سری کتاب های تست نشر الگو
موضوع
شیمی دوازدهم
مناسب برای
پایه دوازدهم
ناشر
نشر الگو
نویسندگان
شهرام شاه پرویزی ، حسین شرانلو
قطع
رحلی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...