دنیای معرکه ی تام گیتس 1 هوپا

تام گیتس 1

از {{model.count}}
ویژگی‌های محصول
  • تاریخ چاپ:: 1402
  • تعداد صفحات:: 258
  • نوع کتاب:: از سری کتاب های هوپا
  • موضوع:: تام گیتس
220,000
198,000 تومان
10%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
pdf نمونه محصول
کمی صبر کنید...

کتاب دنیای معرکه ی تام گیتس جلد اول از مجموعه 17 جلدی تام گیتس اثر لیز پیشون و ترجمه بهرنگ رجبی از نشر هوپا منتشر شده است.

مجموعه 17 جلدی تام گیتس یک مجموعه داستان ماجرایی و طنز است که مناسب کودکان و نوجوانان نوشته شده است و توسط نشر هوپا به چاپ رسیده است. تام گیتس یک مجموعه رمان گرافیکی  از زندگی سراسر طنز و شوخی یک پسربچه ی باحال سرک کشیدن توی زندگی معرکه ی یک پسربچه ی وروجک که عاشق موسیقی و نقاشی است و از درس و مدرسه فراری چه مزه ای دارد؟ 

در جلد اول کتاب تام گیتس با عنوان دنیای معرکه ی تام گیس قرار است با دنیای معرکه ی او آشنا شویم آن هم توی چه موقعیتی!!

قصه این است اولین روز بعد از تعطیلات است و تام تازه یادش افتاده تکالیفش را انجام نداده. مارکوس زرزرو هم که اعصاب خرد کن ترین پسر کلاس است شده بغل دستی تام و امی پورتر که خیلی باهاشو و باحال است آن طرف تام می نشیند. 

آقای فولرمن هم معلم کلاس است که چهار چشنی مراقب تام و هم کلاسی هایش است و البته انشاها و نقاشی های تام را از نمرهی بیست بی نصیب نمیگذارد. تام علاوه بر اینها با دوستش درک یک گروه موسیقی هم دارند. اسمش هم سگ های آدم خوار است.

از متن کتاب دنیای معرکه ی تام گیتس:

بدوبدو از کنار دلیا رد می شوم هنوز بیرون دست شویی منتظر است و دیگر حسابی هم عنق شده به عشق خواهرانه اش محل نمی گذارم. در وقت باارزشم صرفه جویی می کنم: موهایم را شانه نزدم در وقت باارزشم صرفه جویی کردم.  دندان هایم را مسواک نکردم از خیلی وقت پیش مامان را وقت خداحافظی نبوسیدم  ین کارها دیگر از سن من گذشته آخرین تکه ی نان برشته را می خورم، بعد تندی ناهار بسته بندی شده و ام را برمیدارم. . خطاب به هر کس صدایم را می شنود داد می زنم بعد حدود دو دقیقه مسیر سرراستی را پا می زنم تا می رسم به مدرسه.

مجموعه تام گیتس علاوه بر داستان طنز متن روان و قابل فهم و ماجراهای حذابش یک مجموعه کتاب مصور است که خواندن کتاب را برای نوجوانان جذاب تر میکند.

شما میتوانید جلد اول تام گیتس با عنوان دنیای معرکه ی تام گیتس را از سایت بانک کتاب موشک بوک تهیه کنید.


                                            02166403535

تاریخ چاپ:
1402
تعداد صفحات:
258
نوع کتاب:
از سری کتاب های هوپا
موضوع:
تام گیتس
ناشر:
هوپا
نویسندگان:
لیز پیشون
وزن:
454
نویسنده:
لیز پیشون
مترجم:
بهرنگ رجبی
نوع جلد:
شومیز
تصویرگر:
لیز پیشون

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...