بیولوژی کمپبل جلد هفتم اکولوژی خانه زیست شناسی

از سری کتاب های خانه زیست شناسی

از {{model.count}}
ویژگی‌های محصول
  • تاریخ چاپ:: 1402
  • نوع کتاب:: از سری کتاب های خانه زیست شناسی
  • مناسب برای: کنکوری ها
  • موضوع:: کنکور نظام جدید
190,000
161,000 تومان
16%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کتاب بیولوژی کمپبل اکولوژی خانه زیست شناسی اثر ریس – اوری – کاین – واسرمن – مینورسکای – جکسون با ترجمه خانه ی زیست شناسی  توسط انتشارات خانه زیست شناسی در 356 صفحه به چاپ رسیده است.

نكتة برجسته و مورد علاقة خانه زيست­ شناسي در اين كتاب، نمونة پژوهش­هاي مطرح در هر فصل است. پژوهش­هايي كه به طور عمده در سال­هاي 2000 به بعد در مجلات فوق ­العاده معتبري چون Nature و Science به چاپ رسيده است. متأسفانه شايد امروز براي اساتيد، دانشجويان و مراكز تحقيقاتي ما چاپ يك مقالة پژوهشي در مجلة Nature يك آرزوي دست­ نيافتني باشد. سعي كرديم اين پژوهش­ها و منابع آن كاملاً ويژه باشد تا از دورة دبيرستان دانش­آموزان ما با اين گونه مجلات آشنايي كامل داشته باشند؛ كاري كه در ديگر نقاط دنيا انجام مي­دهند. در معرفي اين پژوهش­ها و مجلات به شدت نيازمند همراهي دبيران محترم هستيم.

مطالعه‌ی این کتاب برای دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور رشته‌ی تجربی، دانشجویان و علاقه‌مندان به زیست‌شناسی لازم و ضروری است.

این مجموعه بی‌نظیر در هشت موضوع متفاوت به بررسی دنیای زنده می‌پردازد. شیمی حیات، سلول، ژنتیک، مکانیسم تکامل، تاریخچه تکامل و تنوع زیستی، ساختار و عمل گیاهان، ساختار و عمل جانوران  و اکولوژی موضوعاتی هستند که هر یک در چندین فصل و با زیبایی‌های کاملا منحصر به فرد مورد بررسی دقیق قرار گرفته‌اند.

تاریخ چاپ:
1402
نوع کتاب:
از سری کتاب های خانه زیست شناسی
مناسب برای
کنکوری ها
موضوع:
کنکور نظام جدید
ناشر:
خانه زیست شناسی
نویسندگان:
ریس – اوری – کاین – واسرمن – مینورسکای – جکسون
وزن:
450

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...