المپیاد زیست شناسی ایران مرحله 1 جلد 3 دانش پژوهان جوان

المپیاد زیست دانش پژوهان جوان

از {{model.count}}
ویژگی‌های محصول
  • تاریخ چاپ: 1401
  • موضوع: المپیاد زیست
  • مناسب برای: داوطلبان المپیاد زیست
  • تعداد صفحات: 288
78,000
70,000 تومان
11%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کتاب المپیاد زیست شناسی ایران مرحله 1 جلد 3 دانش پژوهان جوان به بررسی تمام نکات زیست پرداخته است.

کتاب المپیاد زیست شناسی ایران مرحله 1 جلد 3 دانش پژوهان جوان تالیف دکتر سید محمد مهدی دستغیب ، دکتر سید محمد سعادت آگاه ، دکتر رضا شاه نظر نژاد خالصی ، محمد الهی ، معین قاسمی در 288 صفحه به چاپ رسیده است.

با بررسی سوالات آزمون های سال های گذشته و توصیه هایی که در بخشش پاسخ های تشریحی کتاب نوشته شده است ، متوجه می شوید که برای کسب نمره قبولی در آزمون های پیش رو چه مطالب و منابع را باید بخوانید.

پاسخ های تشریحی در این کتاب به نحوی نگاشته شده اند که خواننده مسیر فکری و استدلالی لازم برای پاسخ به هر سوال را با جزئیات متوجه شود. در نتیجه یاد خواهد گرفت که در المپیاد باید چگونه استدلال کند.

یکی از اهداف مهم کتاب المپیاد زیست شناسی کانادا دانش پژوهان جوان این است که بدانید با چه سبک آزمونی قرار است مواجه شوید . بدیهی است که این مسئله تاثیر وسیعی بر نحوه برنامه ریزی و امادگی شما برای آزمون اصلی خواهد داشت.

بخش قابل توجهی از سوالات هر سال آزمون های المپیاد ، از همان نکاتی است که در سال های گذشته مورد پرسش قرار گرفته اند و گاهی اوقات سوالات عینا تکرار شده اند. در نتیجه با مطالعه دقیق کتاب المپیاد زیست شناسی کاندا ، سوالات مشابه آزمون اصلی پیش روی خود خواهید داشت و نیز بیشتر نکات مورد پرسش در آن را بررسی خواهید کرد.

هر دوره آزمون المپیاد ، ترکیبی از سوالاتی از بخش های مهم همه منابع و سرفصل های لازم هستند. در نتیجه بررسی سوالات و پاسخ های تشریحی آن است که یک دور به مرور مهمترین بخش های مطالعات گذشته خود پرداخته باشید. 

در نگارش پاسخ های تشریحی ، سعی شده که علاوه بر ارائه توضیحات لازم برای پاسخگویی به هر سوال ، سایر نکات مهم مرتبط با موضوع مورد بحث که ممکن است در آزمون های سال های آینده مورد پرسش قرار بگیرند نیز بررسی شوند. پس با مطالعه این کتاب ، متوجه خواهید شد که چه سوالات دیگری ممکن است در آینده مطرح شود.

شما می توانید کتاب المپیاد زیست شناسی ایران مرحله 1 جلد 3 دانش پژوهان جوان را با تخفیف و ارسال فوری به سراسر کشور از بانک کتاب موشک بوک تهیه کنید.


021-66403535

تاریخ چاپ
1401
موضوع
المپیاد زیست
مناسب برای
داوطلبان المپیاد زیست
تعداد صفحات
288
ناشر
دانش پژوهان جوان
نوع کتاب
از سری کتاب های المپیاد زیست دانش پژوهان
نویسندگان
دکتر سید محمد مهدی دستغیب ، دکتر سید محمد سعادت آگاه ، دکتر رضا شاه نظر نژاد خالصی ، محمد الهی ، معین قاسمی
قطع
وزیری

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...