آموزش و آزمون فارسی هفتم رشادت مبتکران

برای دانش آموزان تیزهوش

از {{model.count}}
ویژگی‌های محصول
  • تاریخ چاپ: 1402
  • تعداد صفحه: 221
  • نوع کتاب: از سری کتاب های رشادت
  • مناسب برای: پایه 7
275,000
220,000 تومان
20%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کتاب فارسی هفتم مبتکران از مجموعه رشادت مبتکران توسط مهرانگیز سلمانی گردآوری شده است.

این کتاب با عنوان برای دانش آموزان تیزهوش به چاپ رسیده است و هدف آن علاوه ب رآموزش نکات ادبی زبانی دستوری و سایر مفاهیم که مربوط به کتاب درسی است سعی در تقویت مهارت هایی خارج از کتاب درسی هم دارد.

کتاب متناسب با آخرین تغییرات کتاب درسی هفتم است و شش فصل و 17 درس کتاب درسی را پوشش میدهد.

درسنامه:

درسنامه ی خاصی در صفحات کتاب به چشم نمیخورد اما در هر درس معنی تمام ابیات زیر بیت نوشته شده است و مفهوم بیت های سخت تر هم در بعضی از بیت ها دیده میشود.

کلمات مهم درس در کادرهای مشخصی جمع آوری شده و معانی آن هم ذکر شده است. بخش مربوط به قواعد زبان فارسی هم یک کادر به خود اختصاص داده و به طور مختصر به توضیح این قواعد میپردازد. بخشی که بعد از معنی ابیات قرار دارد فعالیت های هر درس هست که تمام فعالیت های کتاب درسی را در خود جای داده است اما نکته ی قابل توجه این است که هیچ پاسخی برای این فعالیت ها در کتاب مطرح نشده است.

تست و پاسخ تشریحی:

سوالات تستی در پایان هر فصل طبقه بندی شده اند و پاسخ تشریحی آنها بلافاصلهد رپایان همان بخش قرار دارد سطح سوالات متناسب با درسنامه و کتاب درسی است اما سوالات سختتری هم برای دانش آموزان قوی تر قرار گرفته است.

قسمت خوب و کاربردی کتاب طراحی سوالات ترکیبی از کل کتاب است که در حدود 10 آزمون در انتهای کتاب قرار گرفته و هر آزمون شامل تمام مباحث و نکات مطرح شده ی کتاب است.


تاریخ چاپ
1402
تعداد صفحه
221
نوع کتاب
از سری کتاب های رشادت
مناسب برای
پایه 7
موضوع
فارسی
ناشر
مبتکران
نویسندگان
مهرانگیز سلمانی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...