واژگان زبان آلمانی به روش Tick Eight

از سری کتاب های گاج

از {{model.count}}
ویژگی‌های محصول
  • نوع کتاب: از سری کتاب های گاج
  • تاریخ چاپ: 1400
  • مناسب برای: بزرگسالان
  • موضوع: آموزش زبان آلمانی
25,000
20,500 تومان
18%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کتاب واژگان زبان آلمانی به روش Tick Eight اثر نسیم نیکوکلام مظفری توسط انتشارات گاج در 216 صفحه به چاپ رسیده است.

کتاب حاضر مملو از واژه‌ها و اصطلاحات پرکاربرد زبان آلمانی است و برای فارسی زبانان که می‌خواهند واژگان مورد استفاده در زندگی روزمره‌ی آلمانی را به روش دقیق و علمی بیاموزند، مفید خواهد بود.

این کتاب تلاشی است برای یاری دادن به زبان‌آموزانی که برای یادگیری زبان آلمانی (که یکی از پرگویش‌ترین زبان‌های دنیاست)، به دنبال منابع مفیدتر و کاربردی‌تری هستند. انتشارات بین‌المللی گاج برآن شده است که با روشی نو زبان آلمانی را به مخاطبانش بیاموزد. واژگان این کتاب به سه شکل صفت، اسم و فعل‌اند.

کتاب به صد روز تقسیم شده است. در هر روز شما بیست واژه یاد خواهید گرفت. زیر هر واژه هشت مربع کوچک قرار دارد. اگر ترجمه‌ی واژه‌ای را می‌دانید، در خانه‌ی زیر آن تیک می‌زنید. اگر ترجمه‌ی واژه‌ای را نمی‌دانید، در خانه‌ی زیر آن ضربدر می‌زنید. تا روز هشتم این کار را تکرار کنید. در روز هشتم خانه‌ها را چک کنید. اگر روزهای پایانی تیک خورده باشند، یعنی شما واژه را یاد گرفته‌اید، اگر نه، نیاز به تکرار بیشتری دارید. علاوه بر این، در پایان کتاب چند صفحه با نام «Extras» پیوست شده است. این بخش شامل اصلاحات و واژگان کاربردی در زندگی روزمره، نام فصل‌ها و ماه‌های سال، روز‌های هفته و قواعد خواندن اعداد است.

نوع کتاب
از سری کتاب های گاج
تاریخ چاپ
1400
مناسب برای
بزرگسالان
موضوع
آموزش زبان آلمانی
نویسندگان
نسیم نیکوکلام مظفری
تعداد صفحه
216
سایز کتاب
رقعی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...