نکات طلایی تاریخ مصور ایران و جهان راه اندیشه

از سری کتاب های راه اندیشه

از {{model.count}}
ویژگی‌های محصول
  • نوع کتاب:: از سری کتاب های راه اندیشه
  • تاریخ چاپ:: 1400
  • موضوع:: نکات طلایی تاریخ مصور ایران و جهان
  • ناشر:: راه اندیشه
135,000
108,000 تومان
20%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کتاب نکات طلایی تاریخ مصور ایران و جهان راه اندیشه اثر سالار صالحیه توسط انتشارات راه اندیشه به چاپ رسیده است.

کتاب حاضر تحت عنوان نکات طلایی تاریخ مصور ایران و جهان در اختیار علاقمندان قرار گرفته و در بردارنده نکته های کلیدی مختلف در زمینه تاریخ هنر است. تمامی داوطلبان در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد برای یادگیری بیشتر و عمیق تر از آن بهره مند شوند.

این کتاب حاصل سالها مطالعه، آموزش، تدریس، تجربۀ شناخت از داوطلبان و نیازهای آنها، استفاده مناسب از منابع و نوشته های محققان و نویسندگان میباشد و سعی شده که مطالب جامع، فراوان و کاملاً مرتبط با هدف و نیاز داوطلبان کنکور تالیف و گردآوری شده باشد.

فصلهای کتاب شامل تاریخ هنر ایران شامل دورههای پیش از تاریخ ایران و جهان ، هنر پریمیتیو، ماد، هخامنشی، سلوکی، اشکانی، ساسانی، معماری اسلامی، بناهای بومی نواحی مرکزی ایران، پل‌ها، باغ‌، خوشنویسی، نگارگری و مکتب های آن، موسیقی، نمایش،‌پوشاک،هنر و ادب، بین النهرین ، مصر ،‌هند ، چین و ژا‍‍‍‌پن،یونان و اژه، روم، مسیحی،‌ بیزانس، سده‌های میانه (ژومن، اوتونی، رومانسک و گوتیک)‌،‌ رنسانس، منریسم،‌ رنسانس شمال اروپا،‌ باروک و روکو کو ، هنر سده نوزدهم (کلاسی سیسم نو ، رومانتی سیسم، رئالیسم،‌ امپرسیونیسم و پست امپرسیونیسم )،‌ هنر سده بیستم (اکسپرسیونیسم انتزاعی ، کوبیسم ،‌آبستره، سورئالیسم و اپ آرت) و شیوه‌های جدید معماری و اصطلاحات معماری می‌باشد.

نوع کتاب:
از سری کتاب های راه اندیشه
تاریخ چاپ:
1400
موضوع:
نکات طلایی تاریخ مصور ایران و جهان
ناشر:
راه اندیشه
نویسندگان:
سالار صالحیه
وزن:
775

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...