عربی جامع کنکور خیلی سبز کنکور 1401

از سری کتاب های تست

از {{model.count}}
ویژگی‌های محصول
  • نوع کتاب:: از سری کتاب های تست
  • تاریخ چاپ:: 1400
  • مقطع:: دوازدهم
  • موضوع:: عربی
196,000
156,800 تومان
20%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کتاب عربی جامع کنکور خیلی سبز اثر بهروز حیدربکی - غزال موسوی - کاظم غلامی - محسن آهویی توسط انتشارات خیلی سبز در 564 صفحه به چاپ رسیده است.

این کتاب شامل درسنامه و تست است.

درسنامه(آموزش) :

در بخش درسنامه کتاب عربی جامع کنکور خیلی سبز قواعد درسی به همراه کارگاه ترجمه آورده شده که طبیعتا حجم اون نسبت به کتاب درسی کمتره اما شامل نکات مهم وکلیدی فراوانی هستش. به آموزش کارگاه ترجمه نیز بخوبی در این درس پرداخته شده.

در انتهای هر درس واژگان و کلمات ومترادف و متضاد آورده شده و به طور کلی میتوان گفت لحن این کتاب ساده و قابل فهم برای تمامی دانش آموزان هستش و همچنین درسنامه این کتاب جامع و کامله و با خوندن آن نیازی به خوندن درسنامه دیگری نیست.(البته کتاب درسی باید بشه)

تست (تمرین) :

بخش تست و تمرین شامل واژگان ،ترجمه وتعریب و مفهوم،قواعد و درک مطلبه.

در بخش واژگان باید به درسنامه تسلط کافی داشته باشین تا بتونین تستهای این بخش رو پاسخ بدین.واما در دوبخش ترجمه و تعریب و مفهوم از متن کتاب برای طرح این سوالات استفاده شده که دارای تعداد تستهای زیادی هست وسطح این سوالات نیز با کنکور سراسری برابری میکنه. در بخش قواعد و درک مطلب عربی سوالا از سطح متوسط شروع میشه و بعد به نکات تکمیلی تر میرسه که تعداد سوالات هم دراین بخش نسبتا زیاده. ودر انتهای کتاب نیز پاسخنامه تشریحی آورده شده.

در کل سطح تستهای کتاب عربی جامع کنکور خیلی سبز از سطح کتاب درسی بالاتره و این کتاب جهت بالا بردن توانایی دانش آموزان توی کنکورهای آزمایشه ولی خب از درسنامه اون میتونید توی آزمونهای تشریحی هم استفاده کنید و مخاطب تستها دانش آموزان متوسط و قویه.

نوع کتاب:
از سری کتاب های تست
تاریخ چاپ:
1400
مقطع:
دوازدهم
موضوع:
عربی
ناشر:
خیلی سبز
مناسب برای:
دوازدهمی ها و کنکوری ها
نویسندگان:
بهروز حیدربکی, غزال موسوی, کاظم غلامی, محسن آهویی
تعداد صفحات:
564
وزن:
848

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...