زیست‌شناسی۱ دهم سه‌بعدی (ویژۀ کنکور ۱۴۰۱) نشرالگو

از سری کتاب های سه بعدی

از {{model.count}}
ویژگی‌های محصول
  • نوع کتاب:: از سری کتاب های سه بعدی
  • تاریخ چاپ:: 1398
  • موضوع:: زیست‌شناسی
  • مقطع:: دهم
107,000
81,000 تومان
25%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

زیست شناسی یازدهم الگو،زیست شناسی دهم نشر الگو 1401،زیست شناسی یازدهم نشر الگو گاج مارکت،کتاب زیست شناسی دهم تجربی نشر الگو

مقدمه زیست شناسی یازدهم الگو 🎈

سالم دوست عزیز برای نوشتن کتاب زیست دهم از بومسازگانی دور، سختیهای بسیار کشیدم. باور کنید تمام فامتنها، کافندهتنها و راکیزههای خود را به کار گرفتم تا به کمک غدد زیرنهنج و زیرمغزی پسین عزیزم و به همراه اعصاب همحس و پاد همحس، واپایش خوبی برای همایستایی و نگارش آن داشته باشم ولی مطمئنم که خالی از اشکال نیست. چه روزهایی که برچاکنای من درست کار نکرد و کیسۀ حبابکیام را دچار اختالل کرد. حتی به فکر رگنگاری یا الکتروقلبنگاری افتادم که وضعیت پیراشامه، درونشامه و رگهای اکلیلی خود را بررسی کنم. برخی اوقات نگران گردیزههایم شدم که شدیداً برخی بندارههایم را تحت فشار قرار میداد َهرم االن طبیعی است؟

 و فکر میکردم که خدایا خونب باور کنید برخی اوقات مجبور به خروج از خانه میشدم و نگاهی به بنالدها و سرالدهای درختان خانهام میکردم و از راهی دور یاد نرمآکنهها و دیسههای ایران میافتادم. همۀ این سختیها را به جان خریدم به خاطر تو!! سالمی دوباره دوست عزیز امیدوارم که از متن باال تعجب نکرده باشید چون با توجه به تغییرات کتاب درسی و اینکه مجبورید »فارسی را پاس بدارید!«، حداقل تا ورود به دانشگاه باید از این واژهها استفاده کنید.

 دوستان عزیز، اساتید محترم و دانش آموزان گرامی، کتابی که برای شما نوش تهام شامل درسنامه های کامل، تستهای تألیفی کامل به صورت مفهومی و همراه با یادگیری میباشد. میدانم که ابتدا در زدن تست ها ممکن است کمی به مشکل بخورید ولی قبول کنید که برای رسیدن به قله، باید شاخ و برگ های مسیر را کنار بزنید.

 در این کتاب پاسخهای تشریحی بسیار کاملی قرار دادهام که اگر به خوبی آنها را تحلیل کنید، بسیار بسیار میتواند در موفقیت شما کارگزار باشد. دوستان عزیز، مهمترین جزوه، کتاب و وسیلۀ کمک درسی، ابتدا خود کتاب درسی میباشد ولی ما در نوشتن این کتاب سعی کردیم تا آنجا که از دستمان و سوادمان برمی آید بدون حاشیه نویسی و نوشتن مطالب خارج از کتاب، به شما در درک کتاب درسی و موفقیت در کنکور کمک کنیم. دقت کنید که در این کتاب، کنار تست هایی را که با فصل های بعد یا کتابهای سالهای بعد، ترکیب نکته داشته اند، علامت قرار دادهایم.

 حرف آخر:لطفا ابتدا کتاب درسی و درسنامه های این کتاب را مطالعه کنید و سپس تستها را بدون اینکه در زمان خاصی بزنید، برای خود به صورت آموزشی تحلیل کنید و سپس در دور دوم میتوانید آن ً ها را در زمان مشخص مثال هر 10 تست در 8 دقیقه به صورت آزمایشی بررسی کنید.


💥 کتاب زیست شناسی دهم سه بعدی نشر الگو 💥

سری کتاب‌های سه بعدی نشر الگو پایه دهم در سه بخش اصلی آموزش کامل، تمرین و پرسش‌های چهارگزینه‌ای تألیف شده است. کتاب زیست‌شناسی دهم شامل درس‌نامه‌های کامل و تست‌های تألیفی کامل به صورت مفهومی و همراه با یادگیری است. این کتاب ویژه‌ی کنکور ۹۹ برای داوطلبان کنکور و دانش‌آموزان پایه‌ی دهم (۹۷ – ۹۸) است. این کتاب در ۶۹۲ صفحه به قلم اشکان هاشمی نوشته شده است. تحلیل پاسخ‌های تشریحی این کتاب می‌تواند در موفقیت شما بسیار تأثیرگذار باشد؛ چرا که نویسنده پاسخ‌های تشریحی کاملی را برای شما قرار داده است.این کتاب ویژۀ داوطلبان کنکور ۱۴۰۱ می‌باشد.کتاب زیست‌شناسی۱ دهم سه‌بعدی (ویژۀ کنکور ۱۴۰۱) نشرالگو پوشش کامل مطالب کتاب درسی و بیش از 2000 نوع سولات مختللف را دارا می باشد .


💟 ویژگی کتاب زیست‌شناسی۱ دهم سه‌بعدی (ویژۀ کنکور ۱۴۰۱) نشرالگو 💟

  • درسنامۀ کامل و منطبق با کتاب درسی، بدون هیچگونه مطلب حاشیه‌ای و خارج از کتاب درسی
  • پوشش تمام اصطلاحات جدید فارسی به همراه اصطلاحات قدیمی بر اساس متن کتاب درسی جدید
  • پوشش سوالات کنکورهای سراسری سال‌های اخیر و کنکور‌های آزمایشی معتبر، مرتبط با موضوعات کتاب
  • ۲۰۰۰ پرسش‌ چهارگزینه‌ای مفهومی و ارائۀ توضیح کامل از تمام شکل‌های کتاب درسی
  • پاسخ‌های کاملا تشریحی با بیان دلیل درستی یا نادرستی هر گزینه به همراه نکات مهم
  • نکات و پرسش‌های چهارگزینه‌ای ترکیبی با سایر فصل‌ها

نشر الگو 😊

«‌نشر الگو‌» در سال ۱۳۸۴ با مدیریت آقای محمدحسین متولی شروع به کار کرده‌ است و به تدریج با تلاش همراهان به جایگاهی شایسته میان ناشران آموزشی رسیده است.هستۀ اولیۀ مؤلفان این نشر، جمعی از اعضای هیات علمی مدارس نمونه و برتر  ایران بوده‌اند و انگیزۀ اصلی برپایی آن، نیازی بود که در بازار آموزشی برای دسترسی به محتوای مناسب آموزشی وجود داشت.
«‌نشر الگو‌» با انگیزۀ پاسخ به این نیاز پدید آمد، ولی در آن متوقف نشد و امروزه اهدافی گسترده‌تر را دنبال می‌کند.
مهم‌ترین هدفی که ما دنبال می‌کنیم، برقراری «‌عدالت آموزشی‌» است. عدالت در بهره‌مندی از محتوای آموزشی‌ای که شایستۀ دانش‌آموزان کوشا باشد.

نوع کتاب:
از سری کتاب های سه بعدی
تاریخ چاپ:
1398
موضوع:
زیست‌شناسی
مقطع:
دهم
ناشر:
نشرالگو
نویسندگان:
اشکان هاشمی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...