اردک و غاز

از سری کتاب های گاج

از {{model.count}}
ویژگی‌های محصول
  • نوع کتاب: از سری کتاب های گاج
  • تاریخ چاپ: 1399
  • مناسب برای: کودکان
  • موضوع: شعر
99,000
74,500 تومان
25%
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کتاب اردک و غاز اثر اسدالله شعبانی توسط انتشارات گاج در 10 صفحه به چاپ رسیده است.

نشر گاج، برای کمک به خلاقیت بچه‌ها و بالا بردن تجربه و مهارت‌هاشون‌، مجموعه‌ای از کتاب‌های عروسکی رو تو قالب داستان‌های آهنگین و مصوّر، برای گروه سنی «الف» و «ب» تولید کردند. اگر بخوایم ویژگی‌های مثبت دیگه این کتاب‌ها رو بهتون بگیم، جلد گالینگور (مقوای سخت) و صفحه‌های مقوایی (مقوای فشرده) اون‌هاست که باعث میشه به این زودی‌ها خراب یا پاره نشوند.

کتاب «اردک و غاز»، اثری از اسدالله شعبانی ست که داستان زندگی یه اردک رو تو قالب داستان و شعر کودکانه بیان می‌کنه. تصویرهای جذاب، به همراه داستان شیرین و ترانه‌ی شاد اون، در کنار یک عروسک زیبا که شخصیت اصلی داستان را تشکیل می‌ده، می‌تونه لحظات قشنگی رو برای مخاطبان اصلی این اثر رقم بزنه.

یکی بود، یکی نبود. نزدیک برکه‌ای قشنگ، پرندگان زیادی زندگی می‌کردند. بین این پرنده‌ها، لانه‌ی خانم غاز و خانم اردک نزدیک هم بود. یک روز خانم غازه داد و فریاد راه انداخته بود، انگار با خانم اردک دعوا داشت. خانم اردک با تعجب گفت: چی شده خاله غازه / باز هم که جیغ می‌زنی / تو با کی دعوا داری / وای! نکنه با منی؟!

نوع کتاب
از سری کتاب های گاج
تاریخ چاپ
1399
مناسب برای
کودکان
موضوع
شعر
ناشر
گاج
نویسندگان
اسدالله شعبانی
تعداد صفحه
10

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...